9:45 1401/04/25

به گزارش مفتاح، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روز پنج‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت دهه ولایت در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: چهار روز مهم در اسلام وجود دارد که اولین آن مبعث پیامبر اسلام (ص) و آغاز ابلاغ دین به همه جهانیان است و در واقع شروع هدایت آخرین پیامبر الهی است.
وی ادامه داد: دومین روز بزرگ در اسلام‌ عید غدیر خم و ولایت است که پیامبر اسلام (ص) بر اساس دستور الهی جانشین پس از خود و امام مسلمانان را تعیین کردند و صراط مستقیم هدایت را به همگان نشان دادند.
حجت‌الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: البته تاریخ گواه آن است که موضوع ولایت و‌ جایگاه حضرت علی (ع) در ۲۳ سال دوران پیامبر حضرت محمد (ص) در مواضع مختلف از جمله جنگ خندق، جنگ خیبر، جنگ احد، عقد اخوت، بستن درب‌های مردم به مسجد، ازدواج حضرت زهرا و حضرت علی (ع)، لیله المبیت توسط پیامبر (ص) بیان شده بود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: روز عاشورا به عنوان روز احیاگر غدیر، روزی است که موجب زنده شدن اسلام شد و در واقع مسیر هدایت را به جهانیان نشان داد و اگر نبود اسلام‌ از بین می‌رفت.
وی اضافه کرد: روز ظهور حضرت مهدی (عج) نیز چهارمین روز بزرگ اسلام است که زمینه برچیده شدن کفر و فساد را فراهم می‌کند و انقلاب اسلامی نیز به دنبال زمینه سازی برای این روز بزرگ است.
حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه، مهمترین وظیفه در دوران غیبت است، اظهار کرد: تاریخ شیعه نشان داده است هر کجا امام و امت در کنار هم قرار گرفته‌اند، برای اسلام پیروزی و برای دشمن شکست رقم خورده است و هر کجا فاصله‌ای بوجود آمده‌ است نتیجه معکوس شده است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و روز بروز همراهی امت با ولایت بیشتر شدن است و با همین اقتدار در برابر استکبار ایستاده‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اصفهان در دفاع مقدس گفت: اصفهان شهر ۲۳ هزار شهید از جمله ۵۹۹ شهید طلبه و روحانی است که حماسه‌های بسیاری در دوران دفاع مقدس آفریده است.
حجت الاسلام صادقی ادامه داد: در یک‌روز ۳۷۰ شهید در اصفهان تشییع شدند که امام خمینی (ره) در وصف آن گفتند در کجای جهان شعری مثل اصفهان سراغ دارید که در یک‌روز ۳۷۰ شهید را تشییع کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: همچنین پس از تشییع شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان و‌ شهادت جمعی رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع)، رهبر معظم انقلاب فرمودند درود خدا و سلام خدا بر جوانان اصفهان که این تشییع با شکوه را آفریدند.

مطالب پیشنهادی