15:53 1401/03/26

 

 

به گزارش مفتاح نیوز، عزت‌الله ضرغامی با اشاره به ظرفیت گردشگری تله‌کابین صفه اظهارداشت: خوشبختانه مجموعه سرمایه‌گذاری که در صفه انجام شده، کار ارزشمندی است و یک فرصت و امکان بسیار خوب برای گردشگری و تفریح مردم اصفهان و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به سرویس دهی خوب تله‌کابین  به مجموعه تفریحی صفه گفت: هر کاری که در حوزه سرگرمی و شور و نشاط بیشتر در مردم نقش داشته باشد، از آن حمایت می‌کنیم. سعی می‌کنیم موانع را برطرف و تسهیلات لازم را به این طرح‌ها اختصاص دهیم.

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با ضروری دانستن توسعه چنین مجموعه‌ای بیان کرد: این مجموعه ظرفیت توسعه بیشتر را دارد. همچنین در دیگر نقاط اصفهان باید چنین سرمایه‌گذاری‌هایی صورت گیرد. مجموعه تله‌کابین صفه به دلیل موقعیت خاص و منظره طبیعت کوه، باید توسعه پیدا کند.

ضرغامی ادامه داد: ما با سرمایه‌گذاران برای توسعه مجموعه تله‌کابین همکاری می‌کنیم؛ البته بخشی از توسعه تله‌کابین مربوط به بنای تارخی قدیمی است که مقدار کمی از آن باقی مانده است؛ البته باید معرفی و شناسانده شود و برای آن برنامه خواهیم داشت. اگر در شورای فنی ما ابعاد این مسئله بررسی و مجوز صادر شود، براساس چهارچوب اعلام شده توسط شورای فنی اقدامات توسعه‌ای برای این شرکت انجام می‌گیرد و دسترسی به خط دوم تله‌کابین انجام می‌شود تا از طریق آن مردم بنایی تاریخی را هم بازدید می‌کنند.


وی تصریح کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری که روز به روز انجام می‌گیرد و باتوجه به ازدیاد جمعیتی  و توقعی که می‌رود، بتوانیم مجموعه‌های این‌ چنینی به خصوص مجموعه صفه را توسعه دهیم.

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با اشاره به شعار این مجموعه یعنی ما باهم بهتریم، گفت: اصلا ما با هم معنا پبدا می‌کنیم. من طرفدار این شعار هستم که نترسیم، نترسیم، ما همه با هم هستیم. یعنی نه از آمریکا نه از ابر قدرت ‌ها و نه از تحریم‌ها نترسیم؛ چون همه با هم هستیم.

مطالب پیشنهادی