15:10 1401/03/26
 
 
به گزارش مفتاح، به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز پنجشنبه در نخستین بخش از برنامه‌های بیست و پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم (سفر به استان اصفهان) پس از بازدید هوایی از زاینده‌ رود و تالاب گاوخونی، در جمع اهالی روستای قلعه بالای شهرستان هرند حضور یافت و ضمن گفتگو با آنان، در جریان مشکلات و درخواست ساکنان این روستا که بیشتر کشاورز هستند، قرار گرفت.
 
 
 
 
رئیس جمهور در جمع اهالی روستای قلعه بالا، اظهار داشت: در بین برنامه‌های سفر و بازدید‌هایی که برنامه‌ریزی شده است، نخستین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم آبی مردم این روستا قرار بگیریم.
 
آقای رئیسی، تصریح کرد: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روز‌های پر آب زاینده رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم هنگامی‌ که مسائل مردم، حادتر است، باید به این استان بروم و از نزدیک، مشکلات مردم را ببینم و حرف آنها را بشنوم.
 
رئیس جمهور، گفت: برخی مسئولان از کنار مشکلات عبور می‌کنند، ولی ما به قلب مشکلات می‌زنیم و ان شاالله، آن‌ها را حل می‌کنیم.
 
آقای رئیسی، اظهار داشت: دولت، تهیه لایحه جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف آب و اعطای حقوق مردم در این‌باره را در دستور کار دارد.
 
رئیس جمهور، تصریح کرد: نقطه اشتراک و خواست مردم در همه مناطق، عدالت‌محوری است.
 

مطالب پیشنهادی