12:03 1401/01/30

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات در نشست شورای مدیران با بیان اینکه اولویت فعالیت در سال جاری ، تمرکز بر درآمدزایی در حوزه تجاری است، اظهار داشت: شرکت مخابرات به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های خدمات رسان به مردم، با دگرگونی در راهبردهای بخش تجاری ، علاوه بر درآمدزایی بهتر می تواند نقش پررنگی در در تحول اقتصادی و حوزه ارتباطات کشور به وجود آورد.

 

مهندس سلطانی در این مراسم که با ،معاونین ستادی و مدیران ارشد و ارتباط ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات مناطق برگزار شد با اشاره به مطلب فوق بیان کرد: یکی از مهم ترین سیاست های راهبردی در حال حاضر، تحول در توسعه است و بخش اعظم این توسعه که باید توسط شرکت مخابرات انجام شود نویدی بر سالی پرتلاش و مهم برای شرکت از بعد توسعه اقتصادی است.

 

وی افزود: حوزه تجاری شرکت در بخش ستادی و استان ها با هماهنگی بیشتر و استفاده از ابتکارات و طرح های خلاقانه ، تحولی در درآمدزایی شرکت ایجاد کنند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به ضرورت افزایش درآمد برای پیاده سازی برنامه های توسعه ای در شرکت اظهارداشت :اگرافزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت هزینه صورت گیرد بخش زیادی از درآمد شرکت به هدر می رود بنابراین صرفه جویی ، برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینه ها درمجموعه شرکت مخابرات ضروری است.

 

وی با تاکید برکاهش هزینه ها به عنوان یک شاخص اصلی در فعالیت های شرکت گفت : شرکت باید برنامه ریزی برای راهکارهای کاهش داشته باشد بر این اساس در سه ماهه اول سال باهمکاری بخش های مختلف شبکه ، فناوری و تجاری برنامه تحول تجاری شرکت در تمامی مناطق به طور متمرکز دنبال شود و با کنترل و نظارت مستمراین برنامه به نتایج مطلوب دست یافت .

دارایی اصلی شرکت توجه و رضایت مشتری است

مهندس سلطانی با بیان اینکه دارایی اصلی شرکت توجه و رضایت مشتری است گفت : با رقابتی شدن صنعت مخابرات و رشد انتظارات مشتریان همگام با پیشرفت فناوری های ارتباطی، الزام تعیین و تبیین استراتژی های جدید ارتباط با مشتری دراین صنعت احساس می شود به منظور بهینه سازی مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بهتر در جهت افزایش ارزش حیات مشتری ، باید فرآیند ها سیستم ها و سامانه های ارتباط با مشتری اصلاح شود تا کمک به جذب مشتری و از ریزش آن جلوگیری شود .

وی ورود پرقدرت شرکت مخابرات ایران را به عرصه تولید محتوا و استفاده از سامانه های چندرسانه ای و VOD را یک نیاز و اولویت مهم دیگر عنوان کرد و افزود: با توجه به لزوم تولید و حمایت از محتوای فاخر و ارزشمند، امیدواریم با ورود قوی تر حوزه فناوری اطلاعات شرکت به این بخش و همکاری تمام معاونت ها بتوانیم در بخش تولید محتوا فعالیت هایی را در حد بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور به جامعه و مشتریان خود عرضه کنیم.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان ، روند پایش کیفیت و بهینه‌سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه و توجه شبانه روزی به بهبود شاخص های کیفی شبکه در حال انجام و پیاده‌سازی است.

مطالب پیشنهادی