17:25 1400/10/08

به گزارش مفتاح، دکتر محسن حاج کاظمیان اظهار داشت: فرهنگ کتابخوانی از مواردی است که در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است، به همین منظور دانشجویان و استادان باید زمان بیشتری را به مطالعه و پژوهش اختصاص دهند و این مهم برای مخاطبان نیازمند بستری راحت و سریع میباشد که در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) با ایجاد نرم افزار کتابخانه دیجیتال دسترسی راحتی برای مخاطبان فراهم آمده است.


تاریخچه کتابخانه دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان
رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) ادامه داد: کتابخانه دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) در سال 1386 در ساختمان جدید مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون دارای حدود بیست هزار منبع در بیش از سی و پنج هزار جلد شامل کتاب، مجله، پایان نامه، پروژه تحقیقاتی و مقاله می باشد.
ویژگی های نرم افزار دیجیتال دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان
دکتر محسن حاج کاظمیان افزود: نرم افزار جدید کتابخانه دیجیتال تحت وب می باشد و مخاطبان می توانند از طریق سایت دانشگاه به آن وارد شوند.
وی ادامه داد: از مزایای این نرم افزار می توان به امکان جستجوی سریع و آسان و پیشرفته اشاره کرد که دانشجویان می توانند برای یافتن شناسنامه کامل منبع تحقیقی خود مورد استفاده قرار دهند همچنین این نرم افزار مزایای دیگری همچون امکان رزرو کتاب، اطلاع از تازه های کتاب و همچنین دسترسی به بخش معرفی کتاب و آشنایی مختصر با محتوای کتاب را دارا می باشد.
رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اظهار داشت: امید است که فرهنگ کتابخوانی در جامعه رشد بیشتری داشته باشد و دانشجویان و استادان در جهت افزایش علم و آگاهی خود به مطالعه بیشتر کتاب بپردازند.

مطالب پیشنهادی