11:00 1400/10/01

 

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مقوله‌های سنجش کارآمدی نظام اداری، میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی و اداری است اظهار کرد: در این راستا اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جهت حرکت به سمت رسالت اساسی خویش، همگام با تغییرات و تحولات داخلی و بهره گیری از فناوری نوین، تاکنون اقدامات موثر و مفیدی را بمنظور تکریم مردم و ارتقاء سطح رضایتمندی آنها به عمل آورده است.  

 وی بیان داشت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب جوع، تحقق منشور شهروندی و دولت الکترونیک، میزخدمت الکترونیک در این اداره‌کل فعال و در خدمت ارباب رجوعان است.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات این اداره‌کل حتی در زمان محدودیت‌های کرونایی متوقف نبود و خدمت رسانی به مراجعین چه به صورت حضوری و چه به صورت الکترونیکی و ازطریق سایت اداره‌کل ارائه و انجام می‌پذیرد.  

وی با بیان اینکه ارباب رجوعان می‌توانند تمامی خدمات خود را بصورت الکترونیکی و در تعاملی دو سویه دریافت کنند و دیگر نیازی به حضور در این اداره‌کل نیست. اذعان داشت: تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود در میز خدمت الکترونیکی به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده است و به تمامی درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.  

کحال‌زاده توضیح داد: خدمات شهروندی به تفکیک هر حوزه بر روی درگاه الکترونیکی این اداره کل قرارداده شده است و با انتخاب شرح خدمت مورد نظر مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، مدت زمان انجام کار، مسئول اصلی ارائه خدمت، مراحل گردش کار و ... قابل ملاحظه است لذا پس از درخواست خدمت توسط ارباب رجوعان کدرهگیری منحصر به هر درخواست اختصاص می یابد و میتوانند جهت پیگیری کار خود از آن استفاده کنند.  

وی عنوان کرد: برای آن دسته از ارباب رجوعان که به هر دلیل امکان استفاده از خدمات الکترونیکی را ندارند میزخدمت حضوری با هدف کسب حداکثری رضایت آنان در طبقه همکف این اداره کل استقرار یافته است.  

 
 
 
 

مطالب پیشنهادی