11:59 1400/06/14

به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان اصفهان، از کل مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان در چهار ماهه نخست  امسال، 5 هزار و 430 نفر زن و 9 هزار و 983 نفر مرد بوده اند.

آمار مراجعین نزاع در چهار ماهه نخست سال قبل 13 هزار و 695 نفر شامل 4 هزار و 797 زن و 8 هزار و 898 مرد بوده است.

در این مدت بعد از شهرستان اصفهان، شهرستانهای فلاورجان ، نجف آباد، خمینی شهر و کاشان بیشترین آمار مراجعین نزاع را داشته اند.

فوت 10نفر بدنبال مسمومیت با گاز در چهارماهه امسال

همچنینی در این گزارش آمده است، در چهار ماهه نخست سال جاری 10 نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بدون تغییر بوده است.

در چهار ماهه اول سال جاری از کل تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان 7 نفر مرد و 3 نفر زن بودند.

تعداد افراد فوت شده بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در تیر ماه امسال 2 نفر ثبت شده که نسبت به تیر ماه سال گذشته که 3 نفر بوده است، کاهش داشته است.

روند کاهشی تلفات غرق شدگی در چهار ماهه اول امسال

آمار تلفات غرق شدگی در استان طی چهار ماهه نخست سال جاری با کاهش مواجه بوده و در تمامی ماهها روند کاهشی داشته است.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی  استان اصفهان، در چهارماهه اول سال جاری آمار تلفات غرق شدگی تعداد 12 نفر بوده است . این آمار در مدت مشابه سال قبل 28 نفر گزارش شده بود.

تعداد مردان فوت شده بر اثر غرق شدگی در چهارماهه امسال 8 نفر و تعداد زنان 4 نفر ثبت شده است.

آمار تلفات غرق‌شدگي در طي چهار ماهه اول سال جاری در استخر کشاورزی 8 نفر، رودخانه 2 نفر و دریاچه مصنوعی و سد نیز 2 نفربوده است.

شمار جانباختگان ناشی از غرق شدگی در تیر سال جاری نیز 7 نفر بوده که نسبت به تیر ماه سال قبل که 11 نفر بوده کاهش داشته است.

 

مطالب پیشنهادی