10:48 1400/06/06

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" در حاشیه بازدید از مراحل ساخت فیلم "کدر" در "اصفهان" بیان داشت: نیروی انتظامی با توجه به نوع ماموریت هایی که دارد در ابعاد مختلف نقش ایفا می کند و نگاه ویژه ای نیز به هنر دارد تا با زبان هنر بتوانیم مجاهدت های آشکار و پنهان این نیرو را درمعرض نمایش قرار دهیم.

وی افزود: با زبان هنر می شود توصیه های پلیس را به مردم ارائه داد و با این زبان آگاهی های مردم را افزایش داد.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت جامعه و دفاع از مال و جان و ناموس مردم است و گستره این ماموریت از مرزها گرفته تا مرکز شهرها و روستاها و جاده ها است ، همانطور که امنیت بیش از 8 هزار کیلومتر از مرزها توسط این نیرو تامین می شود.

سردار حاجیان اشاره ای نیز به بحران کرونا در کشور کرد و اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس در کشور ماموران نیروی انتظامی با آمادگی 100 درصدی پای کار آمدند و علاوه بر ماموریت ذاتی خود در راه اجرایی کردن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و کمک به کادر درمان خدمت رسانی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سخن گفتن با مردم از راه تصویر ضرورت دارد و در این راه نیروی انتظامی از ظرفیت هنرمندان جوان و توانمندی های آنها استفاده کرده و حمایت و ارتباط با آنها در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه بیشترین حضور پلیس در سیما طی هفته نیروی انتظامی است خاطر نشان کرد: در مهر ماه مطمئنا اقدامات معاونت اجتماعی و استفاده از ظرفیت هنرمندان جوان در معرض نمایش قرار داده می شود و تله فیلم های حرفه ای که در حال ضبط است در هفته ناجا اکران می شوند.#

مطالب پیشنهادی