15:39 1400/04/22

رئیس کمیته ایروپامپ فدراسیون ورزشهای همگانی از برنامه ریزی این کمیته به منظور توسعه هر چه بیشتر این رشته در استانهای مختلف خبر داد.

سمیه قادری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی با بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی به منظور معرفی و توسعه ایروپامپ در اولویت برنامه های این کمیته بوده و با تلاش مسئولین کمیته های استانی شرایط مناسبی را در ایروپامپ کشور شاهد هستیم.

رئیس کمیته ایروپامپ در ادامه افزود: در همین زمینه، دوره های متعددی پیش بینی شده که از آن جمله می توان به کلاس مربیگری درجه سه به میزبانی کرمانشاه، همدان و مرکزی اشاره نمود.

وی در ادامه تصریح نمود: تمرکز کمیته ایروپامپ در اواخر سال گذشته بر عملکرد موفقیت آمیز در لیگ تندرستی ایران بود که خوشبختانه با تلاش همکاران خوب کمیته در استانها، عملکرد قابل قبولی در این رویداد که یکی از بزرگ ترین برنامه های فدراسیون ورزشهای همگانی از ابتدا تاکنون بود رقم خورد.

قادری ادامه داد : سمینارها و کارگاه‌هایی نیز در دستور کار کمیته ایروپامپ می باشند که با هماهنگی با استانهای قزوین، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان، اصفهان و کرمان برگزار خواهند شد.

قادری در پایان برنامه ریزی به منظور برگزاری نخستین لیگ ایروپامپ ایران در سال ۱۴۰۰ را از دیگر اقدامات پیش روی این کمیته  ذکر و تصریح کرد: کمیته ایروپامپ شرایط مناسبی دارد و با وجود شرایطِ کرونا اقدامات مناسبی انجام پذیرفته و بدون شک با واکسیناسیون عمومی، فضا را برای اجرای برنامه هایی کیفی تر مهیا خواهد نمود.

مطالب پیشنهادی