به گزارش مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ،روز گذشته کارگاه آموزش مقدماتی و مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مینگ هویی ونگ در بخش بانوان برگزار گردید.
علی اصغر سالوند رییس هیئت گلف استان همدان اعلام کرد: این رویداد در محل پارک مدرس همدان با حضور تعدادی از بانوان ورزشکار و علاقمند به رشته مفرح و جذاب وودبال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید .وی افزود: در ابتدا توضیحات لازم درباره ورزش وودبال و نحوه بازی آن به شرکت کنندگان ارائه شد و سپس بازیکنان به صورت انفرادی و به روش استروک پلی در فضایی کاملا پرنشاط با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سالوند که با حضور در محل این رویداد از نزدیک بر روند اجرای آن نظارت داشت بیان کرد: در پایان این رقابت دوستانه مریم باب الحوائجی، نسابخشی و نازنین پناهنده توانستند به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب نمایند.
گفتنی است مینگ هویی ونگ در سال‌های نه چندان دور ورزش وودبال را ابداع نمود که هم اکنون در کشورهای متعددی در پنج قاره جهان رواج یافته است و کشور عزیزمان ایران و همچنین شهر همدان فعالیت های خوبی در این رشته ورزشی دارد .

 

مطالب پیشنهادی