15:33 1400/03/30

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی ستاد جامعه حمل و نقل ایران اسلامی، علیرضا اسدی جوزانی ریاست این تشکل، طي پيامي از حضور پرشور و گسترده مردم فهيم و فضيلت مند ایران و تلاش تمامی دست اندرکاران، روسای ستادهای استانی و بدنه اجرایی جامعه حمل و نقل ایران اسلامی در سیزدهمین دوره رياست جمهوري تقدير و تشکر نمود.

✅ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که با الطاف بی کران حضرتش، ملت فهیم ايران آزمون بزرگ ديگري را با سرافرازي پشت سر نهادند و با عزم، غيرت و همت والاي خود برگ زرين ديگري بر دفتر سراسر افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران افزودند و با حضور حماسي و گسترده و باشكوه خود در سیزدهمین دوره رياست جمهوري و ششمین دوره شوراهاي اسلامي، مردم سالاري ديني را محقق نموده و ثابت كردند كه همچنان پيرو صديق امام راحل (ره) و رهبر عظيم الشان انقلاب، حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) بوده و هستند.

?️اینجانب بعنوان خادم مردم ایران، لازم ميدانم از صميم قلب، حضور ارزشمند ملت ارجمند ایران را در انتخابات سیزدهمین دوره رياست جمهوري و ششمین دوره شوراهاي اسلامي ستوده و از زحمات بي شائبه و شبانه روزي تمامي دست اندرکاران، فعالان و به ویژه روساء و بدنه اجرایی ستاد حمل و نقل ایران اسلامی در سراسر کشور بابت همراهی و همیاری بسیار عالی، تقدير و تشکر نمايم.

?️همچنین از همه کسانی که با تلاش خود و با حمايت قانونمند از هر یک از كانديداهاي محترم در ايجاد فضايي پرشور و بانشاط براي برگزاري انتخابات تلاش نمودند، صميمانه تشكر می نمایم.

?️امید است این تلاش هاي خالصانه و ارزشمند مقبول درگاه حضرت باريتعالي قرار گرفته و با همدلي و همکاري مردم و دولتمردان دلسوز، شاهد پيشرفت و تعالي ميهن پرافتخارمان باشيم.

?️به امید تحقق اهداف والای تمام فرهيختگان و دلسوزان انقلاب، پايدار و سربلند باشيد.

علیرضا اسدی جوزانی
ریاست ستاد جامعه حمل و نقل ایران اسلامی

مطالب پیشنهادی