11:19 1400/03/07

بیژن جوانبخت:حمایت برخی، از نامزد رد
صلاحیت شده ژیمناستیک تعجب انگیز است

کسانی که سابقه ای در ژیمناستیک ندارند سخنگوی فدراسیون شده اند
جمع آوری امضا علیه نامزد تایید صلاحیت شده ناجوانمردانه است

به دنبال رد صلاحیت رییس فدراسیون ژیمناستیک برای حضور در انتخابات پیش روی این فدراسیون و تحرکات برخی عوامل این مجموعه جهت تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی و مسئولین وزارت ورزش برای بازگرداندن نامبرده به عرصه انتخابات، بیژن جوانبخت از پیشکسوتان و مربیان شناخته شده این ورزش با حمله به حامیان اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطر نشان کرد: تعجب می کنم از کسانی که به جای پی گیری رد صلاحیت وی از مسیر تعیین شده و قانونی اقدام به فرافکنی می کنند و سعی دارند با جوسازی و هیاهو، افکار عمومی و مسئولین را تحت تاثیر قرار دهند. قانون برای ردصلاحیت شدگان ریاست فدراسیون زمانی را برای اعتراض تعیین کرده تا در این فاصله دلایل و مستندات خود را ارائه و منتظر نتیجه شوند اما متاسفانه عده ای جای اینکه روند قانونی را پی بگیرند سعی در ایجاد حاشیه دارند.
علی نژاد به صراحت اعلام کرد، عدم احراز صلاحیت درگاهی بنا به در خواست سازمان بازرسی کل کشور بوده که مرجع نظارتی بالا دستی است، حالا اینکه عده ای خود را بالاتر از حکم قانون فرض می کنند و نسبت به این امر اعتراض دارند امر دیگری است.

رییس اسبق کمیته مربیان فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: عده ای جای اینکه به عدم احرازصلاحیت رییس فدراسیون از سوی مراجع قانونی توجه داشته باشند در حمایت از وی، علیه نامزد تایید صلاحیت شده نامه نگاری می کنند که در صورت صحت این موضوع باید به حال امضا کنندگان چنین نامه ای تاسف خورد.برخی از همین افراد طی سالهای گذشته از هر اقدام ممکن جهت تخریب زحمتکشان واقعی این ورزش، پیشکسوتان و بزرگترها کوتاهی نکردند. عده ای را منزوی و حق عده دیگر را پایمال کردند و اکنون برای ادامه حضور و سلطه بر فدراسیون از هیج کوششی فروگذار نمی کنند تا حدی که به حکم قانون نیز توجه ندارند.

جوانبخت تاکید کرد: ۴۵ سال برای ژیمناستیک زحمت کشیدم و قهرمانان زیادی را در سطح کشور و تیم ملی پرورش دادم در نهایت عوامل همین فدراسیون خانه نشینم کردند. کار به جایی رسیده کسانی که اصلا من آنها را نمی شناسم و در استان محل فعالیت خود هیچ کاری نکرده اند مدعی این ورزش شده و خواهان سکوت منتقدان فدراسیون هستند! نمی دانم این افراد با کدام پیشینه به خود حق می دهند در مورد کسانی که عمر خود را برای این ورزش گذاشته اند اظهار نظر کنند؟ سال های طولانی دبیر هیات ژیمناستیک استان مازندران بودم، دوران پربار ریاست افشارزاده، رمضانیانپور و مرحوم گهرخانی را هم دیده ام، کسب اولین مدال آسیایی هم در زمان فدراسیون درویش زاده اتفاق افتاد، یک نفر به من توضیح دهد در چهار سال اخیر چه آینده نگری به جهت ترمیم زیر ساخت ها، خرید وسایل، استفاده از نیروهای خلاق، پشتوانه سازی، توجه به زیر شاخه ها و مواردی از این دست صورت گرفته که عده ای چنین سنگ به سینه می زنند و از نبود درگاهی ناراحت اند؟

وی در پایان تاکید کرد: من به چند نفر از اطرافیان رییس فدراسیون که دنبال اهداف دیگری هستند و مشاوره غلط به وی می دهند و عده ای از دست نشاندگان آنها در فضای مجازی کار ندارم، بلکه روی سخنم با کسانی است که دلشان برای این رشته پایه می سوزد و برای این ورزش زحمت کشیده اند، این جمع نباید در بازی که چند نفر طراحی کرده اند وارد شوند و اعتبار خود را خرج کسانی کنند که این روزها در غیاب بزرگان تریبون فدراسیون شده اند حال آنکه نه پیشینه ای در این ورزش دارند و نه خدمتی انجام داده اند./مفتاح نیوز

مطالب پیشنهادی