9:17 1400/03/02

بی تردید زمانی ارزش گل لوئیس سوارز برای اتلتیکو مادرید افزایش یافت که رئال مادرید در دقایق پایانی دو بار دروازه ویارئال را باز کرد. اگر اتلتیکو در این دیدار پیروز نمی شد قهرمانی را به رقیب همشهری تقدیم کرده بود، اما در دقیقه 66 لوئیس سوارز با فراری تند و تیز با دروازه‌بان وایادولید تک به تک شده و با یک بغل پای فنی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

این گل شماره 21 لوئیس سوارز در این فصل بود و این ستاره 34 ساله بعد از یک خداحافظی عجیب در تابستان سال گذشته از بارسلونا، این فصل در لباس تیم دیدش اتلتیکومادرید عملکرد فوق العاده ای داشت و با زدن 21 گل نقش مهمی در قهرمانی این تیم بعد از هفت فصل ایفا کرد.

 

گل های لوئیس سوارز در مجموع باعث واریز شدن 21 امتیاز به حساب اتلتیکومادرید شد تا او از این حیث در لیست موثرترین بازیکنان در لالیگا لقب گیرد. بی تردید حالا هواداران بارسلونا بیشتر از همیشه در حسرت از دست دادن ستاره ای خواهند بود که در طی هفت سال، سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه لقب گرفت.

لوییس سوارز در پایان بازی یک بار دیگر به بی مهری باشگاه سابق خود بارسلونا اشاره کرده و از اتلتیکومادرید بابت دادن فرصت درخشش به خود تشکر کرد. جالب اینجاست سوارز به دوستی خود با لیونل مسی نیز اشاره کرده و مدعی شد کاپیتان بارسلونا نیز از قهرمانی اتلتیکومادرید خوشحال شده است.

 

جالب اینجاست سرنوشت داوید ویا برای لوییس سوارز تکرار شد. این بازیکن نیز در فصل 14-2013 بعد از سپری کردن سه فصل در بارسلونا از این تیم جدا شد و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. در نهایت بارسلونا آن سال در هفته پایانی قهرمانی را به اتلتیکومادرید واگذار کرد و داوید ویا در تنها فصل حضور در پایتخت بالاتر از تیم سابق خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد./ورزش سه

مطالب پیشنهادی