11:44 1400/02/19

به گزارش مفتاح وبه نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه خرید و فروش طرح اقدام ملی مسکن تا زمانی که بحث سند و واگذاری آن به شکل رسمی انجام نشده، امکان پذیر نیست. به مردم اصفهان توصیه کرد: به هیچ عنوان اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی نکنند.

وی بیان داشت: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی با عناوین فریب دهنده در فضای مجازی سرو صدای زیادی ایجادکرده و این در حالی است که معامله امتیاز مسکن ملی منجر به لغو امتیاز متقاضی و ایجاد مشکلات حقوقی خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند گفت: مبادرت به خرید و فروش واحدهای مسکن ملی به استناد برگه تاییدیه سامانه طرح اقدام ملی مسکن فاقد وجاهت قانونی است.

وی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.

زاغیان بابیان اینکه یکی از اهداف اجرای طرح اقدام ملی مسکن و ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بستر سازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن بوده است عنوان کرد: این طرح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات اکید رئیس جمهور در رابطه با کاهش معضلات تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه و متقاضیان واقعی با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت اقساطی برای واحدها اجرایی شده است لذا مردم عزیز اجازه ندهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.

 

مطالب پیشنهادی