11:03 1400/02/19

به گزارش مفتاح، سرهنگ" محمدرضا محمدی"  بیان داشت: در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری همه گیر کرونا لغو اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان به مدت یک هفته دیگر تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: این تصمیم با توجه به تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در شهر های با وضعیت نارنجی به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال بیماری کرونا گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: با این حال به شهروندان توصیه می کنیم به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان از انجام هرگونه سفرهای درونشهری غیر ضروری پرهیز کنند. 

ممنوعیت تردد بین شهرستان های استان اصفهان

وی در ادامه بیان داشت:  برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا محدودیت های ترافیکی در شهرهای قرمز و نارنجی برای یک هفته دیگر تمدید شدند.

محمدی افزود: براساس این مصوبه تردد خودروها بین شهرهای نارنجی به نارنجی، قرمز به قرمز، قرمز به نارنجی و بالعکس و حتی تردد از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد و سفید ممنوع است و رانندگان در صورت تخلف با جریمه های یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان عنوان داشت: مصوبات از اوایل جلسات ستاد بر اساس همین قانون بوده است و در حال حاضر هم وضعیت شهرستان اصفهان نارنجی است و تردد خودروهای پلاک بومی شهرستان های استان به شهرستان اصفهان ممنوع است.

 

مطالب پیشنهادی