21:37 1400/02/07

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز؛ در نشست جوانان انقلابی ایران از وب سایت این جریان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با حضور اعضای شورای مرکزی رونمایی شد.
در ابتدای مراسم پیمان نوشادی ریاست جوانان انقلابی بر لزوم نقش آفرینی جوانان در انتخابات ۱۴۰۰ و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات سخن گفت. نوشادی افزود کشور ایران جامعه ای جوان است که متاسفانه مسئولین از این ظرفیت عظیم در کادرسازی مدیران آینده و استفاده از این سرمایه انسانی؛ به منویات مقام معظم رهبری توجه نمی کنند. از این رو ضروری است این نسل خود پا به میدان بگذارد و در جهت تحقق دولت جوان انقلابی و حزب الهی کوشش کند.
برای این منظور، زیر ساخت های لازم در جریان بزرگ جوانان انقلابی فراهم شده و نزدیک به یکسال جهت تحقق این آرمان بزرگ رهبری تلاش ، برنامه ریزی و اقدام عملیاتی صورت پذیرفته است. از جمله این زیرساخت ها، ایجاد وب سایتی قوی برای شناسایی و به کارگیری نیروهای جوان و تحصیل کرده در سراسر کشور و ایجاد شبکه ای برای هم افزایی کلیه این نیروها می باشد.
پیمان نوشادی در مراسم رونمایی از سایت ائتلاف جوانان انقلابی ایران، یکی از اهداف این وب سایت را شناسایی ظرفیت های انسانی کشور جهت تحقق دولت جوان حزب الهی عنوان کرد و افزود: پس از اینکه علاقمندان به مشارکت در فعالیت های ائتلاف، ثبت نام خود را انجام دادند، علاوه بر اینکه برای ایشان کارت شناسایی و عضویت صادر می گردد؛ افراد با توجه به علاقمندی ها و تخصص هایشان، در کمیسیون های مختلف سازمان دهی می شوند و به طور هدف مند، در برنامه ها مشارکت داده خواهند شد.
آدرس وب سایت ائتلاف جوانان انقلابی ایران:
https://javananeenghlabi.com

مطالب پیشنهادی