20:40 1400/01/17

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان: رشد ۹۱ درصدی کمک های خیران و نیکوکاران به کمیته امداد


به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از آنجا که ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی در حمایت از محرومان یکی از وظایف این نهاد است، ماموریت اصلی در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های تحت حمایت و رعایت کرامت و حرمت ایشان در نظر گرفته شده است که به لطف خداوند و به همت خیران و نیکوکاران کمک های مردمی نسبت به سال قبل ۹۱ درصد رشد داشته است.

کریم زارع اظهار داشت: شرایطی که بیماری منحوس کرونا برای جامعه ایجاد کرد این باور در اذهان بوجود آمد که کمک های مردم به نیازمندان نیز کاهش یابد ولی به لطف خداوند و فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک های مومنانه و حضور مردم نیک اندیش و نیکوکار استان، نه تنها کمک های مردم کاهش نداشت بلکه رشد قابل توجهی نیز داشت.

وی ضمن تشکر از کلیه نهادها، سازمانها و مردم خیر و نوع دوست استان بیان داشت: استان اصفهان در همه عرصه های انقلاب حضور فعال داشته اند و در زمینه خیر و احسان نیز حضور بسیار خوبی دارند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه میزان مشارکت، بیان گر اعتماد مردم به کمیته امداد که مزین به نام مبارک امام خمینی(ره) است، گفت: کمک های خیران با هدف و نیت آنها اعم از جهیزیه، عمران،درمان بیماران و ... بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

زارع استفاده از کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ را بهترین روش برای مشارکت در یاری رساندن به نیازمندان عنوان کرد و گفت: سایر روشهای غیرحضوری پرداخت کمک از جمله تلفن ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نیز در دسترس همشهریان اصفهانی است.


 
 
 
 

مطالب پیشنهادی