15:55 1400/01/15

 

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار" محمدرضا میرحیدری" در برنامه زنده تلویزیونی گفت و گوی هفته که از شبکه استانی سیمای مرکز اصفهان پخش شد گفت: یکی از ویژگی های اصلی انقلاب اسلامی ایران برخوداری از پشتوانه مردمی است و امروز مردم ما به عنوان صاحبان اصلی انقلاب تکیه گاه نیروهای انتظامی، دستگاه های امنیتی و قضائی در زمینه برقراری امنیت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه مردم، اصلی ترین نقش را در تولید و تثبیت امنیت جامعه برعهده دارند افزود: امروز حقیقتاً بیشتر موفقیت هایی که در برقراری امنیت جامعه به دست می آوریم نتیجه همکاری و همراهی و نقش آفرینی مردم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: نیروهای بسیج که به صورت گشت های رضویون با ماموران این فرماندهی در طرح نوروزی همکاری می کردند هم از دل مردم هستند و بایستی قدردان این مردم فهیم و شریف باشیم.

سردار میرحیدری تصریح کرد: الحمد الله در طول سال 99 با همدلی که بین دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضائی بود موفقیت های خوبی در کنترل و کاهش جرایم حاصل شد که این سطح همدلی و هم افزایی بین دستگاه ها در استان بی نظیر است.

این مقام ارشد انتظامی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از همکاری اداره کل اطلاعات استان با مجموعه پلیس استان اصفهان در جهت برقراری امنیت و آرامش در استان قدردانی کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) که به صورت خاموش با اشراف و تسلط اطلاعاتی امنیت مردم را در مقابل دشمنان قسم خورده نظام حفظ می کنند نقش برجسته ای دارند.

وی در ادامه از همکاری مردم استان با ماموران پلیس در روز طبیعت و عدم حضور در بوستان ها قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم اصفهان که همیشه در همه عرصه ها پیشتاز بودند در زمان شیوع کرونا نیز نقش برجسته ای داشتند و در روز طبیعت نیز با وجود اینکه سختگیری های سال قبل از سوی پلیس اعمال نشده بود اما با این وجود به تذکرات ستاد مقابله با کرونا توجه کرده و از ورود به بوستان ها و پارک ها خودداری کردند که جا دارد تا از مردم فهیم و با فرهنگ استان اصفهان تشکر کنم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در طرح نوروزی 1400 هم موفقیت های ارزشمندی در زمینه کنترل و کاهش جرایم و آسیب ها رقم خورد اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به عنوان خاکریز اول در برابر زیاده خواهی های دشمن و نا امن کنندگان جامعه از مرزها تا درون شهر ها هستند و جا دارد تا به این عزیزان که با تلاش های مجاهدانه و جانفشانی خود سعی می کنند تا آثار تحریم های ظالمانه دشمن را برای مردم کم کنند خدا قوت گفته و از همراهی صمیمانه خانواده های آنها تشکر داشته باشم.

مطالب پیشنهادی