به گزارش سرویس استان های پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز؛ طی حکمی از سوی علی محمودی فرمانده قرارگاه جهادی امام حسین(ع)، مهدی حکم آبادی از اساتید جوان دانشگاه بعنوان سرپرست قرارگاه جهادی امام حسین(ع)در استان تهران منصوب شد.

حکم آبادی از فعالین سیاسی اصولگرا و دارای مدرک دکتری علوم تربیتی است.

مهدی حکم ابادی پیرامون نحوه فعالیت این قرارگاه عنوان کرد:قرارگاه جهادی امام حسین(ع)بعد از قرارگاه جهادی امام رضا(ع)از بزرگترین تشکیلات های جهادی محسوب می‌شود که در تمامی استان و شهرستان ها نماینده دارد و ریاست هیت امنا آن نیز بر عهده سردار رستم قاسمی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران میباشد. 

سرپرست قرارگاه جهادی امام حسین(ع)در استان تهران افزود:در استان تهران 16 شهر داریم که به حول و قوه الهی سعی می‌کنیم طی دو ماه آینده رابطین شهرستانهای استان تهران را انتخاب نماییم. 

 وی گفت:یکی از توانمندترین تشکیلاتهای ارزشی همین گروه‌های جهادی می‌باشند که توانسته اند با یاری گرفتن از متخصصین شغل های مختلف و خیرین محترم طرح های خیلی خوبی را در کشور برگزار کنند . تا به حال در استان تهران بیش از 5 هزار نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم با این قرارگاه همکاری می‌کنند که امیدوارم با سازماندهی بیشتر بتوانیم مشارکت خیرین و متخصصین حوزه های مختلف را با این مجموعه ارزشمند و جهادی در استان تهران و شهرستان تابعه افزایش دهیم.

مطالب پیشنهادی