12:00 1399/12/01

آیین اختتامیه مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور در مسجدسليمان پس از شناخت تیم ها و افراد برتر، برگزار شد.

به گزارش مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسيون گلف؛ این مراسم با حضور علی جمعه قلی زاده پیشکسوت این عرصه و مشاور فنی فدراسیون گلف کشور – گودرز مولایی مربی تیم ملی گلف کشور- رضا علیجانی رییس هیئت گلف استان خوزستان، ابوذر شجاعی برجوئی رییس هیئت گلف شهرستان مسجدسلیمان – شهرام داراب پور مشاور ورزشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از گلفرهای کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه گلف نفت برگزار شد.
رییس هیأت گلف مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به کیفیت بالای مسابقات و استقبال شایسته ی گلفرها از این مسابقات گفت:این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور در طی چهار روز و با رعایت استانداردهای بین المللی و با حضور ۷۵ گلفر از سراسر کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان و تحت عنوان گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از کار آفرین نمونه کشوری دکتر یوسف داودی با همکاری مشترک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.
ابوذر شجاعی برجوئی افزود:اگر چه محدودیت های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا مانع از حضور همه تیم ها و گلفرها شد اما حضور همین تعداد نیز نشان دهنده عمق علاقه و اشتیاق گلف بازان به این ورزش مفرح می باشد و امیدوارم بزودی با پایان عمر این ویروس منحوس شاهد برگزاری مسابقات در سال آینده با حضور تمامی عزیزان باشیم.
رییس هیأت گلف خوزستان هم طی سخنانی با تقدیر از عنوان مسابقات که تکریم خیرین است گفت: همانگونه که کار خیر ارزشمند است، تکریم خیر نیز کاری پسندیده و توصیه شده است و لازم است فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود.
رضا علیجانی افزود: شاهد برگزاری مسابقاتی با سطح کیفی بالا و رقابت های نزدیک به هم بودیم و امیدواریم باز هم شاهد برگزاری چنین مسابقاتی و جذب گلفر های جدید تر به این ورزش باشیم .
گودرز مولایی مربی تیم ملی کشورمان نیز طی سخنانی گفت:این رقابت ها اولین ماراتن گلف کشور بود و بسیار نزدیک به هم برگزار شد و گویای توانمندی و آمادگی جسمانی گلفرهای عزیز اعم از بزرگسال و پیشکسوتان بود که نوید بخش دلچسب تر شدن مسابقات است.در پایان مراسم اختتامیه ؛ نتایج این مسابقات به شرح زیر توسط سید غلام موسوی مدیر فنی مسابقات اعلام شد:
در بخش بانوان خانم ها نازنین رستمی ، شهرزاد عیدی وندی و خورشید جمال پور هر سه از مسجدسلیمان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش انفرادی آقایان که در دو بخش پیشکسوتان بالای ۵۵ سال و بزرگسالان زیر ۵۵ سال برگزار شد افراد زیر مقام های قهرمانی را از آن خود کردند.
در بخش پیشکسوتان بالای ۵۵ سال آقای منوچهر نصیری از مسجدسلیمان با ۳۰۳ ضربه مقام نخست را کسب کرد. فهد دریس از آبادان با ۳۱۲ ضربه دوم شد و محمدرضا شینی با ۳۱۳ ضربه به مقام سوم دست یافت.
در بخش انفرادی بزرگسالان زیر ۵۵ سال آقایان سجاد کرم پور از اهواز با ۲۸۷ ضربه، عباس قنبری از مسجدسلیمان با ۲۸۷ ضربه و مرید قنبری از مسجدسلیمان با ۲۹۱ ضربه به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.
در رده ی تیمی هیئت گلف شهرستان مسجد سلیمان مقام نخست را کسب کرد و تیم هیئت گلف استان خوزستان و تیم هیئت گلف شهرستان شاهین شهر از هیئت گلف استان اصفهان به ترتیب در رده های دوم تا سوم قرار گرفتند.

مطالب پیشنهادی