نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت:جمهوری اسلامی ایران طی ۴۲ سال گذشته به مرحله خود کفایی در عرصه نظامی رسیده و به همین دلیل به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

به گزارش مفتاح نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محی الدین احمد میرمرشدی در گفت‌وگو با ایمنا، در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که به ملت ایران خود باوری داد و تاکید کرد که می‌توانند بدون وابستگی به بیگانگان، روی پای خود بایستند و از استقلال، عزت، میهن و سرنوشت خود دفاع کنند.

وی افزود: ملت ایران به استقلال عظیم سیاسی دست پیدا کرد، به طوری که امروز مهمترین مشکل قدرت‌های جهانی این است که نمی‌توانند در ایران نفوذ کنند و همواره در دستیابی به اهداف خود ناکام بودند.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: انقلاب اسلامی موفق شد در قرن بیستم، اسلام را به در جهان مطرح کند. اسلام، دین زندگی است و می‌توان به واسطه پیروی از دین اسلام به تعالی رسید. این موضوع باعث تغییر ذهنیت مردم نسبت به دین شد. امروز جهان، تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی و اسلام داعش را به خوبی تشخیص می‌دهد.

میرمرشدی یادآور شد: جمهوری اسلامی در طی ۴۲ سال گذشته در زمینه زیر ساخت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به نفت و توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای و همچنین فعالیت‌های خدماتی از جمله برق، گاز و تلفن به دستاوردهای مطلوبی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بین تمامی نقاط ایران ارتباطات ریلی برقرار است و اخیراً نیز امکان ارتباط ریلی بین ایران و کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان نیز فراهم شده است.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۲ سال گذشته به مرحله خود کفایی در عرصه نظامی رسیده و به همین دلیل به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

میرمرشدی خاطرنشان کرد: علیرغم فشار تحریم و شیوع بیماری کرونا در ایران، چهره‌هایی بزرگ مانند شهید فخری زاده به افتخارات بزرگی همچون تولید واکسن کووید ۱۹ دست یافتند.

مطالب پیشنهادی