به گزارش مفتاح، پرواز امروز صبح شرکت هواپیمایی زاگرس که از مبدأ بوشهر به مقصد تهران پس از برخواستن از زمین، دقایقی بعد به دلیل ترکیدگی لاستیک، ناچار به فرود اضطراری شد.

پرواز امروز صبح شرکت هواپیمایی زاگرس که از مبدا بوشهر به مقصد تهران از زمین برخواست دقایقی بعد و در حالی که در حین اوج گرفتن بود دچار سانحه شد و ناچار به فرود اضطراری گردید.

بر اساس این گزارش، یکی از مسافران این پرواز اظهار داشت: کمتر از  دو دقیقه پس از بلند شدن هواپیما از باند پرواز و در حالی که هواپیما هنوز در حال اوج‌گرفتن بود صدایی مسافران را از یک حادثه خبر داد.

وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: متعاقب آن شرایط، برای فرود اضطراری هواپیما اعلام شد و بعد از نشستن هواپیما بر باند پرواز و در حالی که به هیچ کدام از مسافران آسیبی ایجاد نشده بود، مشخص شد که لاستیک هواپیما پس از برخواستن از باند فرودگاه ترکیده است.

اگرچه مسافران با یک خوش‌شانسی و البته مهارت خلبان و مهیا بودن فضای فرود توسط مسؤولان فرودگاه بین‌المللی بوشهر، به سلامت پا بر روی زمین گذاشتند اما همچنان در فرودگاه بین‌المللی بوشهر سرگردان هستند و هیچ مسوولی از طرف شرکت هواپیمایی زاگرس جوابگو نیست.

با توجه به تأخیرهای مکرر پروازهای این شرکت در طول سال در مسیر بوشهر به تهران، شایسته است با ورود دادستانی به عنوان مدعی‌العموم، حقوق مردم استان بوشهر پاس داشته شود.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی