به گزارش مفتاح، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز جامعه ما باید شاهد همدلی و اتحاد باشد که این مهم در گرو کنار گذاشتن بازی های سیاسی و یکپارچگی در برابر دشمنان و بدخواهان نظام است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک با اشاره به حوادث تروریستی رخ داده در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: این رخداد نشان داد که ما بایستی همواره هوشیار باشیم و لحظه ای از اقدامات و توطئه های دشمن غفلت نکنیم وگرنه آثار و عواقب ناگوار به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند و هرگز از آسیب وارد کردن و توطئه دست برنمی دارند بنابراین ما باید به جای آن که سرگرم جناح بازی و سیاسی بازی شویم، فارغ از هر گرایش سیاسی اتحاد خود را حفظ کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: نظام اسلامی خواهان عدالت است و به همین سبب دشمنان به دنبال دسیسه برای آن هستند، بنابراین بسیار مهم است که نیروهای مسلح کشور هوشیار بوده و همواره آماده مقابله باشند.

وی خاطرنشان ساخت: منطقه خاورمیانه به دلیل برخورداری از منابع ارزشمند زیرزمینی و موقعیت استراتژیکی از دیرباز مورد توجه قدرت های جهان بوده و به هر طریق ممکن تلاش دارد بر این منطقه استیلا پیدا کنند تا از منافع آن بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اصلی ترین اقدامی که کشورهای استکباری برای به دست گرفتن کنترل خاورمیانه در حال حاضر دنبال می کنند حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریستی است تا بتوانند امنیت را در این منطقه بر هم بزنند.

دری نجف آبادی ادامه داد: شکی نیست که تروریست ها و برخی کشورهای در طراحی حمله به مجلس و حرم امام و انجام اقدام تروریستی با هماهنگی و برنامه ریزی عمل کرده اند چرا که دقیقا روز قبل از این حادثه تروریستی وزیر خارجه عربستان صحبت از تنبیه ایران کرده بود.

وی اضافه کرد: امروز نباید امنیت کشور تحت تاثیر رقابت ها و جناح بازی های سیاسی قرار گیرد چرا که همچون مسافران یک کشتی هستیم و اگر خدای ناکرده نقطه ای از این کشتی آسیب ببیند قطعا همه  به مشکل برمی خوریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی دیگر از مسائلی که مورد توجه دشمنان در مقابله با نظام اسلامی قرار دارد مباحث اقتصادی است که در این راستا بایستی با عزم جدی به سوی خودکفایی و تقویت تولید داخلی حرکت کنیم تا هم شاهد شکوفایی اقتصاد کشور در داخل و هم ارتقای اقتدار نظام در عرصه بین المللی باشیم.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی