16:34 1400/10/07

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: 8 فعال قرآنی در اصفهان برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات قرآن شدند

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی  با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: این مسابقات از 29 آذر تا سوم دی ماه در تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه 31 نفر از استان اصفهان در این دوره مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: از این تعداد هشت نفر موفق به دریافت رتبه برتر مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شدند.


رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص اسامی برگزیدگان مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از استان اصفهان گفت: سه نفر از این افراد در بخش آقایان و پنج نفر در بخش بانوان موفق به کسب رتبه شدند.
وی ادامه داد: حسن خانی بیدگلی در رشته حفظ کل رتبه دوم، محمدپورسینا در رشته قرائت ترتیل رتبه سوم و محمد ناطقیان نیز در بخش دعاخوانی رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

اخبار بیشتر 

مرحله دوم طرح سنجش و سطح بندی داوران قرآن در اصفهان و کاشان برگزار می‌شود
بخشی با اشاره به برترین‌های بخش بانوان مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز گفت: هاجر مهرعلیان در رشته حفظ کل رتبه اول، زهرا محبی در رشته حفظ کل رتبه سوم، فهیمه مومنی در رشته تفسیر رتبه دوم، فرشته صباغیان در رشته حفظ 20 جزء رتبه چهارم و مریم سهیلی نیز در رشته دعاخوانی حایز رتبه چهارم این دوره از مسابقات شد.

مطالب پیشنهادی