14:15 1401/04/18

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تبریک عید سعید قربان با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در استان اصفهان اظهار داشت: در این زمینه از 18 الی 27 تیر ماه مصادف با 9 الی 18 ذی‌الحجه این مراسم‌ها در استان اصفهان برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات اعیاد بزرگ غدیر و قربان را در دستور کار داریم، اضافه کرد: برگزاری جشن‌های شاد آسمانی، سخنرانی، مدیحه سرایی، برگزاری مسابقات مختلف در این ایام اجرایی خواهد شد.
معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه 230 بقعه استان اصفهان میزبان زائران و مجاوران برای جشن‌های دهه ولایت هستند، ادامه داد: برای این برنامه‌ها از مبلغان توانمند استفاده کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه در روز20 تیر ماه نشست واعظان و مبلغان نخبه را داریم، گفت: این نشست به صورت سراسری و وبیناری برگزار می شود.


حجت الاسلام روان گفت: همچنین دعای روز عرفه در 230 بقعه برگزار می‌شود، ضمن اینکه جشن میلاد امام هادی (ع) را نیز در 24 تیر ماه برپا خواهیم کرد.


وی با اشار به برگزاری همایش بانوان ولایی در عصر روز عید غدیر که با روز عفاف و حجاب تقارن دارد گفت: کاروان‌های شادی را نیز در خیابان‌های اطراف امامزادگان خواهیم داشت.
معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در روز جشن عید غدیر از سادات، بزرگان و دیگر شهروندان در بقاع متبرکه دعوت کرده‌ایم، ابراز داشت: بازسازی واقعه غدیر را برخی از بقاع در دستور کار دارند ضمن اینکه غبار روبی امامزادگان و گلزار شهدا در همه امامزادگان اجرایی خواهد شد.


وی تصریح کرد: جشنواره غدیر را نیز با مسابقات کتابخوانی، مدیحه سرایی و حفظ احادیث ویژه همکاران و خانواده های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی