به گزارش مفتاح نیوز ؛ طی حکمی از سوی دکتر علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، حسین صادق زاده پوده به عنوان دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

حسین صادق زاده پوده فعال حقوقی، سیاسی و انقلابی و وکیل پایه یک دادگستری که سابقه دبیری ائتلاف وحدت ملی در استان اصفهان، عضو شورای مرکزی و مسئول کمیته تشکیلات شهرستان های جمعیت آبادگران جوان در استان اصفهان را در کارنامه خود داراست.

متن حکم انتصاب

با سلام و تحیت
بر اساس پروانه فعالیت شماره ۱/۴۳/۳۲۲/الف مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ وزارت کشور، با عنایت به تعهد، سوابق ارزشمند اجرایی، اجتماعی و سیاسی به موجب این حکم جنابعالی بمدت یکسال به عنوان دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان اصفهان با کد شناسایی ۳۱۰۰۰۰۱ منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و نصب العین قراردادن تقوا و صداقت و رهنمودهای رهبر کبیر انقالب اسالمی و فرامیـن مقام معظم رهبـری ،حضرت آیت اهلل العظمی امام خامنه ای)مدظله العالی( بتوانیـدبا بهره گیری از امکانات معنوی ، برنامه ها و وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام داده و جهت تحقق و پویایی مرامنامه و اساسنامه جمعیت حامیان انقالب اسالمی گامهای موثری در چارچوب مقررات وآیین نامه های جاری
برداشته و موارد شرح وظایف را پیگیری ومحقق فرمایید .
1 -احیای آرمانهای انقالب اسلامی برمبنای فرمایشات امامین انقلاب
2 -احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولین در حوزه های محلی ، ملی و بین المللی
3 -نهادینه نمودن مطالبات مردم

من الله التوفیق

علی کیهانیان

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی 

مطالب پیشنهادی