15:46 1401/06/10

 

 

به گزارش مفتاح، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به وقوع حریق گسترده در این مغازه اظهار کرد: این حریق ساعت 13 و 08 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین ایستگاه بعد از2 دقیقه در محدوده حریق حاضر بود اما به دلیل ازدحام  4دقیقه و 58 ثانیه به محل حادثه رسیدند، افزود: حریق از انتهای مغازه اغاز شده و افراد با مشاهده حریق اقدام به اطفا می کنند اما به دلیل حجم بالای مواد مشتعل پذیر در مغازه نمی تواند مانع گسترش آتش شوند و با آتش نشانی تماس می گیرند که مدتی زمان را از دست می دهند.
او در ادامه بیان داشت: برای اطفاء این حریق نیروهای امدادی از 10ایستگاه در محل حادثه حاضر می شوند. خودروهای سنگین تهویه دود و هوارسان به اتفاق مدیرعمل سازمان در محل حضور داشتند.  عوامل انتظامی و توزیع برق نیز برای کنترل اوضاع حاضر بودند.  متاسفانه سه نفر در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شدند که تحویل نیروهای امدادی شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سرعت عمل بسیار خوب آتش نشانان در کنترل سریع آتش سوزی گفت: با توجه به حجم بالای مواد اشتعال زا نیروها از گسترش آتش به مغازه های مجاور جلوگیری کردند.
او در ادامه از ازدحام مردم در حین ماموریت نیروهای اتش نشانی گلایه کرد و گفت: جمعیت زیادی در اطراف محل حادثه تجمع کرده بودند که مانع خدمت رسانی بهتر می شوند و نیروها با نوار کشی مردم را از محل حادثه دور کردند. از مردم خواهشمندیم در هنگام حادثه راه را برای خودروهای امدادی باز کنند و از تجمع اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی در ادامه از مردم خواست تا در صورت بروز حادث در ابتدا اول اتش نشانی را مطلع کنند تا در زمان مناسب به محل حادثه حاضر شوند. 

مطالب پیشنهادی