22:04 1399/12/18

رئیس کمیته همگانی هیئت گلف استان همدان: با مینی گلف تهدید کرونا را میتوان به فرصت تبدیل نمود

کارگاه آشنایی با مینی گلف جهت دانش آموزان دختر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛ کارگاه آشنایی با مینی گلف جهت دانش آموزان دختر دبستان هدایت برگزار گردید .
سارا الماسی رئیس کمیته همگانی هیئت گلف استان همدان گفت:این کارگاه با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در سایت تخصصی مینی گلف همدان واقع در مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی پور با حضور تعدادی از دانش آموزان دبستان هدایت برگزار گردید.
الماسی افزود:در ابتدا توضیحاتی درباره تاریخچه و قوانین ورزش جذاب مینی گلف ارائه گردید و در بخش دوم مربیان مجرب هیئت گلف اقدام به ارائه آموزشهای عملی نمودند.
رئیس کمیته همگانی هیئت گلف استان همدان در ادامه افزود:با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس دانش آموزان به تحرک و ورزش نیاز دارند از طرفی ماهیت ورزش مینی گلف به گونه ای است که اجرای آن در فضای باز و با رعایت فاصله فیزیکی مناسب صورت می پذیرد لذا می توان تهدید کرونا را به فرصت تبدیل نمود و با برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات تمرینی جهت دانش آموزان اقدامات موثری در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین آنان نمود.
سارا الماسی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین هیئت گلف و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در نظر داریم با ایجاد ارتباط با کلیه مدارس سطح شهر برنامه های گوناگونی را در راستای همگانی کردن ورزش گلف و رشته های زیر مجموعه آن جهت دانش آموزان انجام دهیم.

مطالب پیشنهادی