19:15 1399/11/22

مردم همیشه در صحنه خوزستان به شکل خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن را گرامی داشتند و با حضور پرشور در انقلاب بار دیگر با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سراسر خوزستان یکپارچه و متحد با رعایت ضوابط بهداشتی به شکل خودرویی و موتوری به خیابان آمدند تا یکبار دیگر با عهدی که 42 سال پیش بسته بودند، تجدید میثاق کنند.

مراسم سال روز پیروزی انقلاب اسلامی امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا، متفاوت با سال‌های گذشته برنامه‌ریزی شد و راهپیمایی مردم به صورت موتوری و خودرویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

این مراسم در اهواز ساعت 9:30 صبح از جاده ساحلی غربی کیانپارس (جنب کتابخانه مرکزی)، آغاز شده است و در ادامه، راهپیمایان مسیر میدان مولوی، پل نادری، خیابان سلمان فارسی و چهار راه آبادان را طی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیرگذار است و امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان :مسئولان با عمل انقلابی و حل مشکلات به کمک مردم همیشه در صحنه بشتابند

وی بیان کرد: یوم الله 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد. ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی و به ویژه خوزستان پس از گذشت سال ها، همچنان پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

موسوی فرد گفت: 42 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و مردم حضورشان را در صحنه ها ثابت کردند و اکنون نوبت مسئولان است که برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: امروز جشن ملی است که با حرکت همه جانبه ای که ملت ما در سال 57 توانست رژیم طاغوت و استبداد پهلوی را به زیر بکشد و یک جمهوری اسلامی را حاکم کنند.

وی با بیان اینکه علی رغم میل استکبار جهانی مردم ما توانستند این انقلاب را نگهدارند، افزود: روز عجیبی بود که مردم با وجود محدودیت های کرونایی اما با تدبیر مسئولین همراه با خودرو و موتور و بعضی به صورت انفرادی و پیاده حضور یافتند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان : مردم خوزستان با وجود شرایط کرونا، بار دیگر حماسه آفریدند

سردار شاهوارپور بیان کرد: مردم خونگرم خوزستان امسال نیز مانند سالیان گذشته حماسه آفریدند و مشت محکمی بر دهن یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی زدند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان درباره حضور مردم در یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) عهد بستند و بر عهدشان مانده‌ و در همه حال حامی و پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: امروز به رغم بیماری کرونا مردم به شکل‌های مختلف در فضای مجازی در دفاع از انقلاب و مقام معظم رهبری و امام راحل استوار و ثابت قدم هستند و هیچ گاه دراین مسیر پاپس نگذاشتند.

امام جمعه آبادان: مردم پای انقلاب محکم ایستادند

امام جمعه آبادان گفت: همه ساله مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در تجدید بیعت با انقلاب اسلامی جلوهه‌ای زیبایی خلق می‌کردند که امسال این نقش آفرینی به شکل جدید و نوآورانه به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور بیان کرد: مردم به رغم مشکلات موجود، پای انقلاب ایستاده‌اند و آرمان‌ها و آرزوهای غرب برای کشورمان را نقش بر آب کرده‌اند، مردم امروز شکل جدید آری گفتن خود به نظام جمهوری اسلامی را اعلام می‌کنند.

مطالب پیشنهادی