8:29 1395/10/13
به گزارش مفتاح، جانشین رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۰۰ هزار موتورسیکلت و ۱۵ هزار خودروی جدید در استان اصفهان شماره گذاری شده است.

علیرضا جان نثاری، در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه طی چند سال گذشته رنگ وارداتی از چین برای پلاک خودروها نامرغوب بوده و این امر سبب شده است پلاک برخی خودروها دچار مشکل شود، اظهار داشت: اما باید توجه داشته باشیم که پلاک این خودورها خواناست و هر گونه مخدوش کردن پلاک خودرو به این بهانه جرم است.

وی در ادامه با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری بیش از  سه میلیون و ۵۰۰ هزار برگه جریمه برای شهروندان در استان اصفهان صادر شده است، اظهار داشت: با افزایش دو درصدی صدور برگه جریمه در سال جاری نسبت به سال گذشته روبرو بوده ایم.

جانشین رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۱۰۰ هزار موتورسیکلت و ۱۵ هزار خودروی جدید در استان اصفهان شماره گذاری شده است، اضافه کرد: سه هزار دستگاه خودرو وارداتی و ۱۲ هزار دستگاه نیز تولید داخل بوده است.

وی ابراز  داشت: باید توجه داشته باشیم که علی رغم افزایش تعداد خودروها و موتورسیکلت‌ها هنوز معابر و خیابان‌های اصفهان به اندازه قبل است و شهروندان باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی