11:12 1401/01/31

 

حجت‌الاسلام محسن مظاهری سخنگوی جشنواره رمضانی نسل فیروزه‌ای، گفت: این جشنواره در ماه مبارک رمضان ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح مساجد استان اصفهان آغاز شده است.
وی ادامه داد: طی این جشنواره ۴۰ فعالیت در قالب هشت عرصه علمی و آموزشی، عبادی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، ورزشی و تفریحی، سازندگی و خدمت‌رسانی در دستور کار پایگاه‌‌های بسیج قرار دارد.
معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مهمترین هدف طرح ایجاد شور و نشاط و پویایی در سطح مساجد استان اصفهان است، افزود: از ۵هزار و ۳۰۰ مسجد استان سه‌هزار مسجد جامعه هدف این برنامه هستندو قریب۱۷۰ هزار نفر از نونهالان و نوجوانان و جوانان را تحت پوشش قرار داده است.
وی با اشاره به آغاز طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این مدت ۷۰۰ کلاس کمک درسی در سطح مساجد استان راه‌اندازی شد و جامعه فرهنگیان استان به صورت جهادی در این عرصه شرکت داشتند.
حجت الاسلام مظاهری با اشاره به برخی برنامه‌های هنری این طرح گفت: بیش از ۷۰۰پایگاه سینما مسجد راه‌اندازی شد و در این برنامه‌ها فیلم‌های ارزشی و فرهنگی روز سینمای ایران اکران شد.
سخنگوی جشنواره رمضانی نسل فیروزه‌ای افزود: همچنین جشنواره روزه اولی‌ها در استان ویژه دختران پایه سوم و چهارم و پسران پایه هفتم و هشتم اجرا شد که در شهر اصفهان این برنامه به صورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) و همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مشابهی اجرا شد که در مجموع قریب به ۴۰هزار نفر در این برنامه ها شرکت کردند.
وی تصریح کرد: در نهضت انس با قرآن در سطح استان تشکیل شد و یک هزار و ۱۲۰ جلسه
جز خوانی در سطح مساجد استان در روزهای ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

مطالب پیشنهادی