10:27 1401/02/21
 
 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور در آیین تکریم و معارفه یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر محیط بان در کشور مشغول به خدمت هستند گفت: مجوز ۱۰ ساله از اداره استخدامی کشور دریافت شد که سالانه حدود ۲۵۰ نفر محیط بان استخدام شود.
سرهنگ جمشید محبت خانی افزود: مردم و NGO‌ها در نگهداری از محیط زیست و یاری رسانده به محیط بان‌ها فعال هستند و در مواردی کمبود محیط بان را جبران می‌کنند.
وی گفت: ۲۲ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات انفرادی محیط بان‌ها در سامانه محیط زیست بارگذاری برای مناقصه بارگذاری شده است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه پارسال هزار و ۲۰۰ موتور سیکلت مناسب در اختیار محیط بانان کشور قرار گرفت افزود:سال ۱۴۰۲ پس از تحول خودرویی، تجهیزات رسانه‌ای هم به روز خواهد شد.
سرهنگ محبت خانی با اشاره به اینکه محیط بانان در حفظ گونه‌های حیات وحش ۱۴۰ شهید و ۳۰۰ نفر جانباز شدند گفت: روز میلاد امام رضا (ع) که به عنوان ضامن آهو هستند روز ملی محیط بان انتخاب شده است.
در این آیین از خدمات مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان قدردانی و یوسف پور به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت معرفی شد.

 
 

مطالب پیشنهادی