18:27 1401/02/24

 
به گزارش مفتاح وبه نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ميثم گوهري آراني"   اظهار داشت: با اعلام گزارشی مبنی بر احتکار کالاهاي اساسي و مصرفي در يک انبار، این موضوع در راستای تداوم اجراي طرح پيشگيري و مقابله با پديده شوم احتکار، مبارزه مقتدرانه با برهم زنندگان امنيت، نظم اقتصادي و محتکران و مفسدان اقتصادي در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي پس از اطمينان از صحت گزارش هاي دريافتي، هماهنگي مرجع قضائي و همراهی نماينده اداره صمت در محل حاضر شدند که در بازرسي هاي به عمل آمده بيش از 13 تن کالای اساسي احتکار شده شامل آرد، روغن، قند و شکر به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد درباره دستگیری متهم این پرونده بیان کرد: کشفيات به دست آمده در اين عمليات به صورت غيرقانوني دپو و احتکار شده بود و این در حالی است که در اين ارتباط يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.
این مقام انتظامی در پايان با تاكيد بر تلاش‌هاي مستمر پليس در برخورد با محتكران و مخلان نظام اقتصادي از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتكار و قاچاق كالا، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

مطالب پیشنهادی