14:56 1401/09/05

به گزارش مفتاح، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش بسیجیان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در بین مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر، گسترده و جهان شمول تبدیل شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران داعیه‌دار مبارزه با نظام سلطه است، افزود: برکات بسیج که از ۵ آذر ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت، آغاز شد و تا کنون بی وقفه ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج دارای آرمان‌هایی از قبیل پشتیبانی از مظلوم و مقابله با ظلم است که در همان مسیر در حال حرکت است اظهار داشت: بسیج از اول تشکیل تاکنون پیرو ولایت است، ولایت و رهبری شاخص بسیجی بودن است، کسی که ادعای انقلابی‌گری می‌کند باید حامی و پشتیبان محرومان باشد.

صادقی افزود: کشورهای عراق، فلسطین، لبنان، افغانستان، سوریه و ... با استفاده از فرهنگ بسیج توانسته‌اند در جبهه‌های مقاومت حق علیه باطل پیروز شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز بسيج نيروي عظيم مردمي است كه براساس نياز انقلاب و شرايط، ايفاي نقش كرده و از انقلاب دفاع مي كند تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی را در آحاد مختلف جامعه ترویج دهیم چراکه یکی از رسالت‌های بسیج، گسترش روحیه بسیجی در جامعه است که باید به آن توجهی ویژه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی تصریح کرد: تفکر بسیجی مربوط به دوران خاصی نیست، همان‌طور که بسیج این را نمایان کرده است و از دفاع در دفاع مقدس، سازندگی پس از جنگ، علم آموزی و مقابله با کرونا و مقابله با تحریم‌ها و مقابله با آشوب ها و اغتشاشات این نقش هویداست به طوریکه در این راه جان خود را نیز فدا می کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن امید ملت را نشانه گرفته است افزود: خدمات دولت، نظام و بسیج باید به بهترین شکل برای مردم بازگو شود زیرا امیدآفرینی تاثیرگذار است.

وی افزود: این هفته فرصت بسیار خوبی برای واکاوی تفکر و اندیشه بسیجی است، چراکه اگر این تفکر در جامعه نهادینه شود، علاوه بر تضمین اعتبار و اقتدار کشور، فتنه‌ها را هم نقش بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: در گام اول انقلاب، شاهد تأثیرگذاری بسیار بسیج در حوزه‌های مختلف بودیم که یکی از ستون‌های پیش برنده انقلاب بود، اما اگرچه در گام دوم عرصه سخت‌تر است ولی بسیج با قوت همچنان کارش را برای تمدن‌سازی دنبال می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه امروز از میوه این شجره طیبه همه تناول می‌کنند، افزود: حل مشکلات مردم در هر زمان و مکانی و در عرصه‌های مختلف، اصل ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب است.

صادقی، توسعه و تعمیق فرهنگ ناب اسلام، انقلاب و دفاع مقدس، حضور در عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری، کمک به دولت‌های مختلف برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، مقابله با استکبار، امدادرسانی در بلایای طبیعی و تعلیم و تربیت نسل جوان برای پاسداری از انقلاب را از اهداف و شاخصه‌های بسیج عنوان نمود.

مطالب پیشنهادی