17:05 1402/03/17

به گزارش  مفتاح وبه نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، پست استان در حوزه کيفيت و حمایت از مشتریان شبکه پستی کشور در ارزیابی سنجه های کیفی ماهیانه که به صورت مستمر توسط دفتر کیفیت و حمایت ازمشتری صورت می پذیرد، موفق به کسب رتبه دوم در اردیبهشت ماه 1402شد.

باقری بیان داشت ؛ موفقیت کسب شده ماحصل برنامه ریزی هوشمندانه  مدون و آسیب شناسی نقاط ضعف در راستای بهبود شاخص های ارزیابی واز همه مهم تر تعامل وتلاش تمامی همکاران اداره کل در سطوح مختلف می باشد که شاخص های کیفی را بصورت مستمر و هدفمند کنترل می کنند و با برنامه ریزی دقیق و منسجم ، تعیین معین کیفیت برای شهرستان ها و تعریف شاخص های کیفی بومی بر اساس مقتضیات استانی توانستند رتبه دوم کشوری را در اردیبهشت ماه سال جاری کسب نمایند.

وی افزود: امید است با همت و تلاش مجموعه همکاران سختکوش پست استان بتوانیم بیش از بیش سرویس ها و خدمات متناسب با نیاز روز مردم را ارائه و با نظارت مستمر بتوانیم جایگاه استان را در شاخص های کیفیت حفظ و ارتقا دهیم.

مدیر کل تصریح نمود ؛ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی ، سیر مرسولات پستی ، انطباق کیفی مرسولات داخله از نگاه مشتری ، انطباق کیفی مرسولات داخله با نگاه فرآیندی ، میزان رضایت و شکایات مشتریان ، نظیر توزیع بموقع، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

 

مطالب پیشنهادی