10:46 1400/10/25
به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومي دادگستري کل استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان در جلسه ای که با حضور جمعی از کارکنان و به صورت ویدئوکنفرانس با تمامی حوزه های قضایی استان برقرار بود، بیان داشت: در آیاتی از قرآن کریم ویژگی های جامعه اسلامی برشمرده شده که جامعه اسلامی در کنار منزه و پاک بودن، مقتدر بودن و... باید مردم آن از نظر اقتصادی در وضعیت متناسبی باشند.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به حجم بالای کار در قوه قضاییه خاطرنشان ساخت: عدم تناسب میان حجم کار و نیروی انسانی همواره دغدغه تمامی رؤسای قوه قضاییه بوده و بدون اغراق و به معنای واقعی کلمه همکاران ما در حال مجاهدت هستند.

ایشان ادامه داد: این نکته را نیز باید اشاره که طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه پیش از آنکه مورد درخواست همکاران قرار گیرد، ابتدا توسط خود قوه قضاییه مطرح شد که نیاز به تصویب در مجلس شورای اسلامی داشت و از همان ابتدا که این طرح در کمیسیون های مجلس مطرح شد، مرحله‌به‌مرحله، امور پیگیری شد تا طرح به صحنه علنی مجلس آمد.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: در صحن علنی مجلس اتفاق غیرمنتظره ای افتاد و علی رغم پیگیری های انجام شده و قول های داده شده، طرح رد شد که بلافاصله پیگیری ها از سوی ریاست محترم قوه قضاییه در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: نکته ای که نباید از نظر دور داشت آن است که پیگیری مطالبات به حق باید از مسیر صحیح و قانونی صورت گیرد تا مبادا اقدامات کارکنان در راستای احقاق حق خود منجر به تضییع حقوق مردم و اصحاب پرونده شود.

عالی ترین مقام قوه قضاییه در استان در پایان با تأکید مجدد بر پیگیری تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی از پرسنل خواست با حضور در محل کار خود زمینه سوءاستفاده احتمالی معاندان و بدخواهان و کسانی که به دنبال موج سواری از مطالبه بحق ایشان هستند را فراهم ننمایند.

 
 

مطالب پیشنهادی