11:20 1401/12/27

معاون استاندار در گردهمایی شهرداران استان: پیش بینی می شود نوروز ۱۴۰۲ رکورد ورود گردشگر به استان زده شود

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، پیش از ظهر امروز بیست و پنجم اسفندماه دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در گردهمایی شهرداران استان، با اشاره به سالگرد شهادت شهید والامقام مهدی باکری، عنوان کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم با تأسی به این شهید بزرگوار، گام‌های مؤثری را برای مردم و کشور عزیزمان برداریم.
وی ادامه داد: جلسات شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، نقطه عطف و فرصت مناسبی هستند تا به صورت تخصصی به امور جاری شهرها ورود کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به نقش شهرداران در بحران‌های خاص، گفت: زحمات شهرداران در شرایط مختلف قابل تقدیر است. مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود وظایف شهرداران را به چند بخش اساسی تقسیم کردند.
دکتر زینلیان افزود: از نگاه مقام معظم رهبری، سطح اول خدمات شهرداران، خدمتگزاری است تا خود را برای مردم وقف و گره گشایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: به گفته ایشان، سطح دوم توجه به مسائل محیط زیست و فضای سبز شهری است و در کنار این موارد مسائل فرهنگی را سطح سوم معرفی کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تأکید بر مسائل زیرساختی و توجه به آسایش مردم سطح چهارم وظایف شهرداران از نگاه مقام معظم رهبری است.
دکتر زینلیان متذکر شد: بایستی آرامش روانی و فرهنگی جامعه را فراهم کنیم و این مهم مد نظر شهرداران نیز قرار بگیرد.
وی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم به سطوح مورد نظر مقام معظم رهبری دست یابیم بایستی تلاش کنیم تا عالمانه و با در اختیار گرفتن علم روز بر مشکلات فائق آییم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز، بهانه ای برای تبادل اطلاعات و گفت و شنود فراهم کند تا با همفکری، در انجام وظایف خود پر قدرت تلاش کنیم.
دکتر زینلیان همچنین بر توجه ویژه به بحث‌های معیشتی شهروندان و شهرداری‌ها تأکید کرد و گفت: با در نظر گرفتن پروژه‌های کارشناسی شده و تخصصی می‌توانیم ضمن توسعه استان به این مهم دست یابیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به نوروز ۱۴۰۲، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و بار اصلی مسائل عمرانی بر دوش شهرداری‌ها است.
دکتر زینلیان افزود: انتظار می رود در نوروز ۱۴۰۲ و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و هشدارهای هواشناسی، شهرداران استان به صورت ویژه و میدانی بازدیدهای محلی را انجام دهند و درصدد رفع مشکلات تلاش کنند.
وی ادامه داد: حریم و محدوده شهرها مورد توجه قرار بگیرد و با این نگاه که آبروی استان ملاک است؛ در این راستا صادقانه خدمت شود زیرا پیش بینی می شود نوروز ۱۴۰۲ رکورد ورود گردشگر به استان زده شود؛ به همین دلیل آمادگی همه جانبه شهرداری‌ها ضروری است.

مطالب پیشنهادی