9:56 1401/08/28

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی حادثه تلخ و تاسف بار شهادت جمعی از مدافعان امنیت و مردم عزیزمان را به دست تروریستهای مزدور محکوم نمود .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار شهادت تعدادی از مدافعان امنیت و بسیجیان سربلند و شهروندان عزیزمان دراصفهان به دست تروریستهای مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بی‌گناه آتش میگشایند وابسته به همان مدعیان و رسانه های دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم ازحقوق بشر می زنند. دلهای پرکینه‌ی آنان نمی تواند درخت تناور جمهوری اسلامي و ایران قوی را تحمل کند. علی رغم دشمنی آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.
🔸 به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شریف اصفهان تسلیت میگوییم و شفای مجروحان را ازخداوند قادر علیم و رضوان و لقاء الهی را برای شهدا مسألت می‌کنیم.
🔸از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا آحاد بسیجیان عزیز که چون ید واحده‌ئی در مقابل دشمن ،حافظ جان و مال و کسب و کار مردم هستند،تشکر می کنیم .
🔸ان شاء الله این جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به دستگاه مقتدر قضائی کشور بسپارند.

مطالب پیشنهادی