14:11 1402/03/15

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از   پایگاه خبری احوال نیوز ، عبدالله مرادی، اخیرا و در گفت وگو با خبرنگاران، گزارشی از دومین نشست کمیسیون ماده ۱۰ قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد .ودرخصوص تشکل جامعه زینب گفته بود: اینکه با توجه به مشکلاتی که در جامعه زینب وجود داشت و نظر پیشین کمیسیون ماده ۱۰ احزاب برای برگزاری مجمع عمومی فوق العاده با حضور حداکثری اعضا، ، این مساله بار دیگر در کمیسیون مطرح شد.

ونیزنظر به اینکه دوره فعالیت شورای مرکزی و بازرسان این حزب به پایان رسیده بود، با استناد به اساسنامه حزب مقرر شد با درخواست یک سوم اعضای حزب برای برگزاری مجمع عمومی، پاسخ مثبت داده شود تا با نظارت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، انتخابات برگزار کنند.

حزب جامعه زینب در پاسخ به این مصاحبه دبیر کمیسیون ماده ۱۰احزاب هیات بازرسین جامعه زینب پاسخی را در غالب اطلاعیه صادر نمود.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سلام علیکم احتراما ضمن آرزوی موفقیت در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقامت درراه و هدف امام خمینی ره و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدرباستحضارمیرساند:

حزب جامعه زینب (س) جهت برگزاری مجمع عمومی خود طبق دوره های گذشته و مطابق با اساسنامه ، و با نزدیک شدن به پایان دوره ، ازتاریخ ۱۳ / ۱۰ / ۱۴۰۰ اولین نامه اطلاع رسانی را خطاب به مدیر کل سیاسی وقت (آقای اسلامی) به وزارت کشور ارسال نموده وضمن عدم پاسخگویی طی جلسه حضوری پیشنهاد شد که مجمع به تعویق بیافتد .

سپس با موافقت وزارت کشور نامه برگزاری مجمع را به تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ارسال نمودیم و ضمن ممانعت از برگزاری مجمع عمومی حزب ، با طولانی شدن زمان پاسخگویی روبروشدیم . مجدداودربازه های زمانی مختلف بازهم درخواست برگزاری مجمع رانمودیم .

تانهایتادرتابستان۱۴۰۱ بامسئله عجیب وبدعت گونه اعلام عدم صلاحیت دبیرکل وشورای مرکزی کنونی جامعه زینب (س ) مواجه شدیم !!!!! پس ازصحبت هاواعتراضات به این کارخلاف وغیرقانونی طبق مفاداساسنامه ازطرف هیئت بازرسین در دو تاریخ و طی نامه هایی رسمی جهت برگزاری مجمع عمومی به وزارت کشور اعلام و اطلاع رسانی نموده و اخیرا با مصاحبه دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مواجه شدیم .از زمستان ۱۴۰۰ تابه امروزپاسخ درست ومنطقی وقانونی ازآن مرجع دریافت نکرده ایم !!!!! مستدعی است دراسرع وقت بارسیدگی به مواردمذکورپاسخ مقتضی رامبذول فرمایید .

درضمن درمدت رسیدگی به درخواست هیئت بازرسین جامعه زینب (سلام الله علیه) و تا روشن شدن ابهامات و اقدامات غیرقانونی ومغایر با اساسنامه و قانون احزاب که ذکرگردید برگزاری مجمع عمومی توسط افراد غیر و با دخالت وزارت کشور خارج از چارچوب اساسنامه و قانون احزاب بوده و وجاهت قانونی ندارد .

هیئت بازرسین جامعه زینب (سلام الله علیه)

شیوا انصاری

مطالب پیشنهادی