11:21 1402/01/31

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این آئین ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان بخش منابع انسانی این هلدینگ با بیان اینکه عقلانیت، معنویت و اقتصاد سه شاخصه پیشرفت یک کشور است، اظهار داشت: ما سعی داریم این سه شاخصه را در کارکنان خود تقویت کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.
وی با بیان اینکه اجرای عدالت در قبال نیروی انسانی باید در همه نهادها مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا به همه نیروها از کف تا مدیران سازمان به یک چشم نگاه کنیم و خدمات یکسانی را ارائه دهیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه همه ما باید در زندگی کاری و شخصی خود عدالت محوری و عدالت گستری را در دستور کار قرار دهیم، اضافه کرد: همواره در انجام امور خدا را از یاد نخواهیم برد و او را ناظر بر اعمالمان می دانیم و در همه کارهای از پروردگار جهانیان کمک می طلبیم.
وی با بیان اینکه انجام کارها به صورت تیمی و با مشورت گرفتن از همه بخش‌ها در دستور کار است، اضافه کرد: اتاق‌های فکر برای همه پروژه‌های تشکیل می‌شود و در این اتاق‌های استراتژی‌ها و برنامه ریزی‌ها بارها و بارها چکش کاری شده و مواردی را داشته‌ایم که برای یک استراتژی بیش از ۱۰۰ جلسه برگزار کرده‌ایم.
قدیری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان همواره طی یک سال اخیر مورد تاکید بوده است، اضافه کرد: از این رو در این بازه زمانی ۶۵۰ نخبه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به کار گرفته شده و این آمار تا سال ۱۴۰۵ به ۱۰ هزار نفر می‌رسد.
وی با بیان اینکه همه طرح‌ها و پروژه‌های در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان دارای توجیه اقتصادی است، ابراز داشت: ۴۰۰ پروژه را در دستور کار داریم تا بتوانیم از خام فروشی جلوگیری کنیم و به سوددهی بالایی در شرکت دست یابیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد: وارد کردن تکنولوژی تولید پتوهای منوکربن را در دستور کار داریم و این امر با همت شرکت مشعل پویا محقق خواهد شد.
وی با اشاره به تامین آب مورد نیاز هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز افزود: برا این امر انتقال ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب از دریای عمان و خلیج فارس را در دستور کار داریم ضمن اینکه مخازنی را در دست راه‌اندازی داریم که می‌تواند به عنوان منابع آب استراتژیک استان مورد استفاده قرار گیرد.
قدیری تاکید کرد: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان محکوم به موفقیت هستیم و تا رسیدن به همه برنامه‌ها و اهدافمان دست از تلاش برنخواهیم داشت.
رسیدن به بلوغ ۴ سازمانی در سال جاری در دستور کار است
همچنین مهندس منصور خادمی، معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه روز ملی منابع انسانی بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن است، اظهار داشت: باید توجه داشت که در دوره مدیریت دکتر قدیری منابع انسانی به خوبی دیده شده و حمایت‌های خوبی نیز از پروژه‌های این بخش صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه منابع انسانی هیچ سستی و کاهلی پذیرفتنی نیست، ابراز داشت: یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان توسعه منابع انسانی و رسیدن به سطح چهار بلوغ سازمانی است که در سال جاری به آن دست خواهیم یافت.
معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در بخش منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان نگاه پروژه محور حاکم است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۹ پروژه جدید برای این بخش در دستور کار است که با برنامه ریزی دقیق رو به پیشرفت بوده و هر هفته میزان پیشرفت آن بررسی می‌شود.
وی با بیان اینکه اجرای کامل مدیریت پسماند در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دستور کار است و به مراحل پایانی رسیده است، اضافه کرد: به زودی جشن مدیریت پسماند را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار خواهیم کرد و می توان گفت دیگر هیچ زباله‌ای از هلدینگ خارج نخواهد شد.
خادمی همچنین به اجرای طرح توانمندسازی جوانان دو شهرستان اطراف شرکت برای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: برای این امر مراکزی با همکاری فنی و حرفه‌ای در دو شهرستان شاهین شهر و خمینی شهر برپا شده است.
وی همچنین به ارتقای سطح مدارس شهرک شهید محمد منتظری اشاره کرد و گفت: تجهیز مدارس رو به اتمام است و با دریافت مجوز از آموزش و پرورش بهبود سیستم آموزشی را دنبال خواهیم کرد.
معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنین به اجرای طرح‌های نظر سنجی در شرکت اشاره کرد و گفت: در یک مورد نظرسنجی در خصوص عملکرد مدیرعامل همه کارکنان بیش از ۹۶ درصد رضایتمندی را اعلام کردند.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های اداره آموزش هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز ابراز داشت: این اداره در سال جاری برنامه‌های زیادی را برای تربیت ۲۰۰مدیر جدید دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی