9:12 1401/08/30

 

به گزارش مفتاح- زهره سادات کاظمی/ همه آمده بودند. آنهایی که دلشان برای فرزندان وطن می تپد. خیابان بسته بود اما نه به خاطر اغتشاش، به خاطر تشییع پیکر شهید. شهیدی که ناجوانمردانه هدف قرار گرفت.

در میان هجوم وسیع رسانه ای دشمن حتی بعضی می پرسند چه خبر است، روزگار بدی است. آنقدر این هجوم ها وسیع شده است که بعضی مردم انگار فقط خبرهایشان را باید از جایی دیگر کسب کنند. جایی دورتر از سرزمین مادری. از جایی که پولش از خون مردمی بی گناه کسب می شود و بنا شده تا ایران را نا امن کند.

مردم به سمت میدان بزرگمهر حرکت می کنند، ترافیک است اما نه به خاطر اعتراض، به خاطر احترام. احترام به جوانانی که برای کنترل نا امنی و ایجاد امنیت برای ناموس شهر رفته بودند.

موجی از مردم به سمت میدان بزرگمهر در حرکت است تا در این موج همه حرف و زیاده گویی ها را ذوب کند. مردم در حرکتند تا در این حرکت هر فکر مخربی را علیه نظام و کشورشان ذوب کنند.

جوان ها که دهه هشتاد و نودی هم هستند، آمده اند تا نشان دهند همه آنچه درباره این نسل می گویند آن نیست که در گوشه ای از شهر دیده می شود. نوجوانانی که عشق به شهدا ورهبر را مرتب فریاد می زنند.

دختران وپسرانی که عاشقانه های خودشان را به تصویر می کشند عاشقانه هایی که برای رسانه های سعودی وانگلیسی قابل فهم نیست.

گرداگرد میدان مال مال از جمعیت عاشقی است که تشیع شهدا برایشان خاطره ای به یاد ماندنی را تداعی می کند . تشییع 370 شهید سال 60. زنان و مردان جنگ با آن خاطره امروز برای تشییع شهدای امنیت آماده اند.

شانه های مردان وزنانی که جوان دارند می لرزد، مادری گریه امانش نمی دهد و داغ این شهید انگار روی دل او هم سنگینی می کند. خیلی ها آمده اند تا مبارز بطلبند از  کسانی که مردم را همراه خود معرفی می کنند.

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان اما با صلابت از بزرگی ایران وقدرتش می گوید. از اینکه امریکا واسرائیل از قدرت ونفوذ ایران ترس دارد و هر زمان چنگی به صورت ایران می کشد. او به همه همراهان جریان نفوذ و دشمن به همه سلبریتی ها و ورزشکاران و اغتشاشگران و سست عنصرانی که با پول وعده کشور را مفت می فروشند، توصیه جدی کرد تا صبر نظام وجمهوری اسلامی را نسنجند. چون پایان مماشات کلید خورده است.

او خبر خوش دستگیری اغتشاشگران مقصر در شهادت شهدای مدافع امنیت شهر، شهید سرهنگ اسماعیل شاهچراغی، شهید محسن حمیدی و محمد حسین کریمی  را با صدای بلند بیان کرد و از ادامه دستگیری ها به مردم گفت.

نماز شهدا در میان جمعیت انبوه مردم به امامت ایت الله مهدوی برگزار شد تا شهدا در میان اندوه وغم مردم شهر به جایگاه ابدیشان تشییع شوند. شهدا بالا می روند روی دوش مردم و جریان حرکت مردم به سمت گلستان شهدا و با سر دادن شعارهایی که نشان از انزجار مردم داشت، ادامه پیدا می کند.

شهدا به سمت گلستان شهدا می روند، جایی که شاید شب هایی از شهدا، در مکالمه‌های عاشقانه شان شهادت را درخواست  کرده باشند  و در آن رابطه عاشقانه با شهدا روزییشان را گرفته باشند. چیزی که در آن حلاوتی است پایان ناپذیرو از اثر آن خونی تازه در جامعه تزریق می شود. این خون می جوشد و فتنه را به قعر نابودی می کشاند.  

  

مطالب پیشنهادی