8:24 1401/06/27

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، این گردهمایی را بستر مناسبی برای یکپارچه سازی حامیان و ارائه راهکارهای ترویج سنت حسنه انفاق دانست و اظهار داشت: درحال حاضر بیش از 104 هزار نیکوکار، حمایت از 5 هزار و 991 فرزند یتیم و 22 هزار و 354 نفر از کودکان نیازمند این استان را بر عهده دارند.

عباسعلی زارعان حضور خیران استانی، ملی و حامیان خارج از کشور را فرصتی مناسب برای حمایت از این فرزندان مطرح کرد و ادامه داد: در مسیر حمایت از ایتام و محسنین برای حامیان و امدادگران این نهاد تجارب شیرینی از خیر و برکت ایجاد شده و با انتقال و انتشار آن، زمینه مناسبی برای جذب NGO های مختلف و گسترش این طرح در سطح جامعه فراهم شده است.  

وی موفقیت طرح اکرام ایتام و محسنین را حاصل همین تجارب مثبت عنوان کرد و افزود: آمار 5 ماهه سال جاری از درآمد 24 میلیارد تومانی طرح صدقات نسبت به درآمد 80 میلیارد تومانی طرح اکرام، نمایانگر نهادینه شدن فرهنگ غنی انفاق میان مردم خیراندیش است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، گفت: امیدواریم با ایجاد شبکه ارتباطی بین حامیان و خیران بومی، کشوری و حامیان خارج از کشور و ارائه خدمت رسانی هرچه مطلوب تر، زمینه توانمندسازی این فرزندان را فراهم کنیم.

 
 
 

مطالب پیشنهادی