راهیابی فیلم سینمایی ناک اوت به جشنواره فیلمسازان زن Elles Tournent بلژیک ناک اوت ساخته دکتر فرناز امینی به جشنواره فیلمسازان زن بلژیک راه یافت

درخشش ناک اوت ساخته دکتر فرناز امینی فیلم ساز ورزشی جوان ایرانی در جشنواره های بین المللی ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز و به نقل از دریچه سینما؛ جشنواره فیلمسازان زن Elles Tournent بلژیک از فیلم های ساخته شده توسط زنان تجلیل میکند.

این جشنواره کار زنان را در عرصه هنر و فرهنگ به طور کلی و به طور ویژه در بخش های سمعی و بصری و رسانه ای ترویج و ارتقا می دهد. Elles Tournent پذیرای کارگردانان زن از سراسر جهان است.

این جشنواره تولیدات نوآورانه و محرک را برجسته می کند، آثاری که به ما کمک می‌کنند بفهمیم که چگونه زنان در زمینه‌های متعدد (جوامع، فرهنگ‌ها و غیره) مقاومت می‌کنند و راه‌های جدیدی برای زندگی، مبارزه و خلقت ابداع می‌کنند. چهاردهمین دوره این رویداد رقابتی در ماه ژانویه و بدلیل پاندمی به صورت آنلاین برگزار می شود.

فیلم سینمایی”ناک اوت” به کارگردانی دکتر فرناز امینی و تهیه کنندگی شیما جبرئیلی پور است.

این فیلم روایت زنانی است که برای نجات زندگیِ خانواده و عزیزانشان قربانی می شوند. تمنا یک قهرمان ووشوی جهان است که می خواهد برخلاف قوانین رسمی کشورش وارد سایت شرط بندی رقابت های ووشو شود و باج دریافتی را برای دیه قتل ناخواسته مرتکب شده از سوی همسرش پرداخت کند. او در این راه با مشکلات زیادی روبرو می شود.

این فیلم پیش از جشنواره فیلمسازان زن Elles Tournent بلژیک، در جشنواره های زیر حضور داشته است:

  • جشنواره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا
  • جشنواره فیلم Parana آرژانتین
  • جشنواره فیلم سینمایی Cinémoi  آمریکا
  • و در جشنواره فیلم Parana آرژانتین موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره شد.

گروه دریچه سینما مسئولیت پخش بین المللی این اثر را به عهده دارند.‌‌‌

مرتبط:

آشنایی با دکتر فرناز امینی فیلمساز ورزشی بین المللی

مطالب پیشنهادی