7:44 1401/09/05

در آیین تقدیر از خادمان اربعین در حوزه حمل و نقل بیان شد: مشکلات صنف رانندگان به رییس جمهور منعکس خواهد شد

به گزارش مفتاح، وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز سوم آذرماه محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تقدیر از عوامل و دست اندرکاران برگزاری ستاد اربعین در حوزه راهداری، بیان کرد: کار بی بدیل و شگفت انگیز در اربعین حسینی انجام شد. بضاعت ما اندک است و الا شایسته بود از همه افرادی که در برگزاری اربعین حسینی شرکت داشتند تقدیر و قدردانی کنیم.
وی ادامه داد: مشکلات حوزه حمل ونقل را می دانیم اما با وجود چالش های متعدد، جا به جایی زائران اربعین به نحوی مدیریت شد که رضایت عمومی همراه داشت و شایسته تقدیر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با برشمردن مشکلات رانندگان مسافربری، عنوان کرد: علی رغم محدودیت ها و مشکلات کمترین آسیب را در حمل و نقل زائران اربعین حسینی شاهد بودیم که از الطاف اباعبدالله الحسین(ع) و تلاش شبانه روزی تلاشگران حوزه راهداری و حمل و نقل است.
جان‌نثاری افزود: مردم ما در ناوگان حمل و نقل عمومی امنیت روحی، روانی و اخلاقی دارند. این دستاورد عظیمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از طرفی رانندگان برای ما بسیار ارزشمند هستند و از فعالیت بسیار و درآمدهای ناچیز آنها مطلع هستیم.
وی تصریح کرد: از مشکلات صنف رانندگان نامه ای را با امضای استاندار اصفهان تهیه می کنیم و به شخص رییس جمهور می رسانیم تا در سطح کلان کشور برای مشکلات چاره اندیشی شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر آسیب شناسی دقیق و کارشناسی حوزه حمل و نقل عمومی، گفت: ضروری است با حضور پیشکسوتان این حوزه چالش ها رصد و اعلام شود.
گفتنی است: در پایان این نشست از رانندگان برتر که به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی داشتند؛ قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی