13:52 1401/02/25

سارا گلزاری/در زمانی که به بیماران خاص و کم توان اوتیسم کم توجهی می شود هستند کسانی که هنوز هم روحیه جوانمردی و انسانیت در وجودشان زنده است.
آقای مهندس مجید مجیدزاده نایب رئیس اسبق فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان به همراه مربی ارزنده تیم ملی جناب آقای افتخاری قهرمان اسبق دوچرخه‌سواری با پیام همدلی در رویدادی زیبا با دوچرخه سواران اوتیسمی کشور شرکت کردند و در پایان این مراسم با اهدای جوایز و تقدیم دسته های گل موجب شادی این عزیزان شدند.
با پیشنهاد مسئول دوچرخه سواری و ورزش های هوازی هیئت جانبازان و معلولین استان تهران در منطقه شرق تهران، بوستان سرخه حصار همایش سراسری در بین دوچرخه سواران اوتیسمی کشورمان در روز پنج شنبه مورخ بیست و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد. جمع کثیری از ورزشکاران و به خصوص علاقمندان به ورزش دوچرخه سواری در این همایش شرکت کردند همچنین در این همایش شهردار منطقه ۱۳ شهرداری تهران به همراه عده‌ای از مسئولین نیز شرکت کردند آقای رجب زاده در خصوص برگزاری این همایش گفتند: این همایش در خصوص دوچرخه سواران و علاقمندان زیرمجموعه بچه های توانخواه و توانیاب برگزار شد که سال‌هاست در بوستان سرخه حصار تحت آموزش و دریافت مهارت های سه چرخه سواری و دوچرخه سواری قرار دارند که مورد تشویق بسیاری از خانواده ها قرار گرفتند و همچنین ایشان تصریح کردند ، این همایش که با حضور داوطلبانه پیشکسوتان و قهرمانان جهان در رشته دوچرخه سواری از جمله آقای مهندس مجید مجید زاده و ناصر افتخاری مسئول دوچرخه‌سواران پیشکسوت سراسر کشور و همچنین ایرانیان خارج از کشور که با حضورشان به این جمع گرمی بخشیدند.
ناگفته نماند دوچرخه‌سوار ارزشمند کشورمان و نفر اول آتش‌نشانان دوچرخه سوار جهان آقای حسین حاجیان هم تشریف آوردند و با بیانات زیبایشان موجب تشویق این ورزشکاران شدند و آقای محمود پراش از اعضای تیم ملی قهرمان دوچرخه سواری جهان و همچنین مربی تیم ملی نوجوانان هم با وجود مشغله زیاد کاری در این جمع حضور بهم رساندند .
در انتهای این همایش که به صورت رقابت دوستانه برگزار شد مهمانان ویژه برنامه مهندس مجید مجید زاده، ناصر افتخاری، حسین حاجیان، آقای پراش، آقای قیاسی، آقای کرمانی که باتفاق فرزند خردسالشان در این مراسم شرکت کرده بودند و به رسم یادبود دسته گل ها و هدایایی تهیه کرده بودند که به این عزیزان هدیه کردند.
همچنین شهردار منطقه ۳ و برادران بزرگوار آقایان محمدخانی و خانم حنیفی نیز هدایایی از طرف شهرداری به این عزیزان اهدا کردند .لازم به ذکر است در طول ۸ سال اخیر هر پنجشنبه در بوستان سرخه حصار همایش دوچرخه سواری و تمرینات ورزشی برای عزیزان انجام میپذیرد.
در پایان این مراسم مهندس مجیدزاده و جناب آقای افتخاری متفقاً این تعهد را به خانواده های این عزیزان دادند که تلاش خواهند کرد که مسیر و راه را برای شرکت این عزیزان در مسابقات جهانی و بین‌المللی هموار سازند./مفتاح نیوز

مطالب پیشنهادی