16:45 1400/10/07

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،‌ حمید بخشی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبر شهید قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی با بیان مرحله دوم طرح سنجش و سطح بندی داروان مسابقات قرآن در دستور کار است، افزود: در این مرحله آزمون شبیه سازی را داریم که روز پنجشنبه هفته جاری راس ساعت ۷:۳۰ صبح در بخش قرائت و ساعت ۱۳ بعدازظهر در بخش صحت حفظ در محل مقبره علامه مجلسی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه آزمون شبیه سازی به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرکت کنندگان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در شهرستان کاشان و در امامزاده سلطان امیر احمد (ع) با یکدیگر رقابت می‌کنند.


رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در این شهرستان 6 نفر از شرکت کنندگان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه 10 نفر از آقایان و 6 نفر از خانم‌ها در رشته‌های تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا در ساعت صبح از ساعت 8 تا 12 رقابت می‌کنند، افزود: در بخش حسن حفظ نیز در ساعت بعد از ظهر یک نفر آقا و پنج نفر خانم در مقبره علامه مجلسی با یکدیگر رقابت می‌کنند

مطالب پیشنهادی