22:40 1400/10/05

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: برنامه‌های این مدت باید بیاد ماندنی باشد و در اذهان بماند لذا استفاده از توان مردمی باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

سید رضا مرتضوی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و تمام نهادها نیز باید با تمام قوا پای کار بیایند تا شاهد برپایی مراسم پرشور و مطلوب باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این جلسه افزود: این بسته‌های معیشتی که با همکاری نهادهایی همچون آستان قدس رضوی و سپاه صاحب الزمان(عج) تهیه شده است با کمک گروه‌های جهادی در مناطق محروم و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

ایشان نیز از توزیع ۶۳ هزار بسته معیشتی در استان همزمان با دهه فاطمیه، دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه بصیرت خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: ۶ برنامه اصلی و کلان دیگر به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی از هفتم ماه جاری آغاز خواهد شد و تا شانزدهم ادامه خواهد یافت، همچنین تشییع پیکر مطهر شهدا و برگزاری مراسم ۹ دی دیگر برنامه‌های این ایام را تشکیل خواهد داد که با محوریت قرارگاه مربوطه و در شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران انجام خواهد شد.

جانثاری با تاکید بر اینکه مراسم پیش رو باید به شکل غیر دولتی و با محوریت شهروندان و هیات‌های مذهبی برگزار شود اضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به سویه جدید ویروس کرونا(اُمیکرون) الزامی است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت تلاش همه نهادها برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های نامبرده تصریح کرد: استفاده از تبلیغات محیطی، به‌کارگیری ظرفیت های مردمی، بازاریان و اصناف در این زمینه ضروری است.

جانثاری با بیان اینکه برنامه های این مدت به‌ویژه تشییع پیکر شهدا باید بصورت خانوادگی باشد ادامه داد: این امر سبب تاثیرگذاری هرچه بیشتر بخصوص برای نسل جوان خواهد شد.

مطالب پیشنهادی