8:26 1401/05/08
 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی در جلسه شورای زیربنایی استان اصفهان گفت: لازم است تمامی آمار و ارقام پروژه‌ها از سوی نهادهای مختلف یکسان سازی شود تا در روند اجرا به مشکل بر نخوریم.

وی اضافه کرد: در این ارتباط دفتر فنی استانداری و دبیرخانه باید نسبت به یکپارچه سازی اطلاعات اقدام کنند و از سوی دیگر نهادها با در نظر گرفتن ضوابط مشخص و دقیق نسبت به اجرای شفاف تر طرح ها تلاش کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مشکلاتی که در گذشته وجود داشته و عدم بررسی دقیق سبب بروز مشکلاتی در زمان حال برای ما شده است بنابراین باید رویکرد تغییرکند و روش ها به سمت بهبود تغییر یابد.

وی با تاکید بر محاسبات دقیق در تمامی پروژه ها تصریح کرد: برای این منظور باید نهادها با تشکیل جلسات برای آماده سازی طرح ها هماهنگ تر عمل کنند.
وی اظهارداشت: از سوی دیگر مدیران دستگاه های اجرایی هرگونه کم کاری و سنگ اندازی کارمندان خود را پیگیری و با شدت با آن مقابله کنند.


جلسه کارگروه زیربنایی استان اصفهان عصر چهارشنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست استاندار اصفهان در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

 

مطالب پیشنهادی