14:43 1398/02/22

به گزارش مفتاح,  اکبر بهنام جو در دومین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران شهرستان های استان در استانداری تشکیل یافته بود، بر بی طرفی کامل عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات تاکید و اظهار کرد : برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات، با حضور حداکثری مردم، مهم ترین تعهد وزارت کشور ، ستاد انتخابات استان و همه دست اندرکاران انتخابات به شمار می رود و در این راستا معاونان فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات شهرستانی هم حق ندارند در برنامه ها و  نشست های تبلیغاتی کاندیداها شرکت کنند.
استاندار اردبیل ادامه داد : نباید حواشی انتخابات،  فرمانداران و مدیران را از تکلیف اصلی که همانا تحقق اهداف ، برنامه ریزی ها و هدفگذاری هایی نظیر ایجاد اشتغال و رونق تولید است، غافل نماید.
وی در بخش دیگری از سخناش به روند تقویت زیرساخت های صنعتی در استان هم اشاره نمود و اظهار کرد : ایجاد صنایع عظیم که نمود بیش تری خواهند داشت ، در کنار واحدهای تولیدی متوسط، در برنامه ریزی ایجاد اشتغال استان قرار گرفته و استان آمادگی لازم برای تامین زمین و زیرساخت های لازم ، تسهیلات بانکی و صدور مجوزهای مورد نیاز را در این زمینه دارد و از سرمایه گذاران این بخش حمایت می کند.
استاندار اردبیل از فرمانداران خواست ضمن بازدید منظم از پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی شهرستان ها، نسبت به تعیین تکلیف طرح های راکد اقدام کنند .
او همچنین از آغاز عملیات اجرایی اتصال خط راه آهن جمهوری آذربایجان به پارس آباد توسط طرف آذری خبر داد و در ادامه گفت : اقدامات توسعه و تحول در تولید و وضعیت پرداخت حقوق کارکنان در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، نوید بخش تحول این بنگاه اقتصادی در شمال استان است.
بهنام جو خواستار برنامه ریزی  بخشداران و دهیاران برای ارتقاء شاخص های فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی شد و تصریح کرد : همه نهادهای فرهنگی، در کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه دارند و دولت به تناسب این که در راس و محور هماهنگی ها قرار گرفته، وظیفه و تکلیف بیش تری عهده دار است.

 

مطالب پیشنهادی