12:03 1402/01/06

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مهندس احمدرضا عظیمی با اشاره به انتخاب دکتر محسن قدیری به عنوان مرد سال صنعت پالایش نفت کشور اظهار داشت: این انتخاب توسط هیات داوران انرژی نیوز که به صورت تخصصی در حوزه نفت فعالیت دارد، صورت گرفته است.
وی ادامه داد: دکتر قدیری از بین ۵ مدیر دیگر به عنوان منتخب و مرد سال صنعت پالایش نفت کشور انتخاب شد.
سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه مدیریت کارآمد از مهم‌ترین مولفه‌های انتخاب دکتر قدیری به عنوان مرد سال صنعت پالایش نفت کشور بوده است، ادامه داد: باید توجه داشت که در دوران مدیریت وی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهد تحولاتی بوده‌ایم که در نوع خود بی نظیر بوده است.
وی تغییر رویکرد فعالیت هلدینگ پتروپالایش اصفهان از تولید محور بودن به پروژه محور بودن را از سیاست‌های دکتر قدیری دانست و گفت: این مهم با اجرای همزمان ۴۰۰ پروژه در این گروه صنعتی محقق شده است.
مهندس عظیمی با بیان اینکه توسعه پایدار و متوازن در هلدینگ پتروپالایش اصفهان از شاخص‌های مدیریتی دکتر قدیری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان است، اضافه کرد: باید توجه داشت که وی در حوزه مدیریتی خود در کنار تعریف پروژه‌های جدید و برنامه ریزی درست برای اجرای به موقع آن منجربه سودآوری بالای هلدینگ نیز شده به گونه‌ای که با راه‌اندازی واحد تصفیه گازوئیل ۱٫۵ سال زودتر از موعد، سودآوری ۱٫۵ همتی را برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز طی یک سال اخیر در نوع خود بی نظیر بوده است، افزود: در کنار توجه به پرسنل و خانواده آنها در همه زمینه‌های تامین مسکن، بسته‌های کمک معیشتی و درمان به کارگیری نخبگان در سالی که به عنوان “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین” نام‌گذاری شده نیز در دستور کار داشت به گونه‌ای که بیش از ۴۰۰ نخبه طی یکسال در این گروه صنعتی بکارگیری شد.

مطالب پیشنهادی